Goed bedrijf er lopen vakmensen en dat is terug te zien aan hen spuit kwaliteit keurig en netjes

Gewoon alle top geregeld

Weer prettig geregeld

Ze nemen de tijd voor je en daarna handelen het korrekt af

Duidelijk, correct en volgens afspraak, prima!

Perfect hersteld komt afspaken goed na vorderingen van de schade worden goed gecommuniceerd

Zeer vriendelijke medewerkers op alle vragen een duidelijk en eerlijk antwoord. Afspraak vooraf op alle fronten waar gemaakt. Er was zelfs nog bespaard op een onderdeel waardoor ik korting kreeg op... Zeer vriendelijke medewerkers op alle vragen een duidelijk en eerlijk antwoord. Afspraak vooraf op alle fronten waar gemaakt. Er was zelfs nog bespaard op een onderdeel waardoor ik korting kreeg op de afgesproken prijs. Chapeau voor asnautoschade bedrijf Catsman Uithoorn
RietD

Vriendelijk ontvangen. Dienstverlening is oké. Ik kreeg een mooie vervangende auto mee. De schade is perfect hersteld. Alles ziet er weer mooi uit.

Ik ben uitstekend geholpen door dhr Catsman, hij is heel meedenkend en weet precies wat er nodig is, service is ook top dit was al de tweede keer dat ik zo goed geholpen ben , daar kunnen zij bij... Ik ben uitstekend geholpen door dhr Catsman, hij is heel meedenkend en weet precies wat er nodig is, service is ook top dit was al de tweede keer dat ik zo goed geholpen ben , daar kunnen zij bij audi Amsterdam nog veel van leren wat klantvriendelijk is