ASN Uihoorn heeft de resterende punten van de gevolgen van een storm schade goed opgepakt. Ze hebben met zorg gehandeld en mijn auto z.s.m. klaar gekregen. Het vervangend vervoer was goed. De... ASN Uihoorn heeft de resterende punten van de gevolgen van een storm schade goed opgepakt. Ze hebben met zorg gehandeld en mijn auto z.s.m. klaar gekregen. Het vervangend vervoer was goed. De behandeling door de medewerkers was goed. Dank,

Ondanks dat het druk was, kon ik dezelfde dag nog terecht. Na een week kon ik mijn auto ophalen. .

Goede service en ik had bijzonder snel mijn auto weer terug.

Alfa Stelvio Quadrifoglio laten brengen wegens teruggevonden na diefstal met schade. Alles keurig gerepareerd, leenauto in de tussentijd, goed advies gekregen van meneer Sjaak.
Na inspectie...
Na inspectie nog klein detail en ook dat netjes opgelost. We komen zeker terug als we weer schade hebben.

Goed en snel geholpen! Fijne service

Klantvriendelijk personeel en fijn telefonisch contact.
Klantvriendelijk personeel en fijn telefonisch contact.
De schadeafspraak stond verkeerd in mijn agenda waardoor ik niet op de afgesproken dag mijn auto langs gebracht had. Ik werd netjes gebeld en kon zonder problemen een nieuwe afspraak maken. Nette leenauto meegekregen en de afhandeling van het papierwerk ging vlot en snel.

Top service word er altijd erg goed geholpen

Hele goede service, verzekeraar welke op bijzondere wijze de schade afhandeld maar ASN gaat hier zeer klantvriendelijk mee om.

Op het moment dat je tegen probleem aanloopt zijn ze niet zo netjes en aardig achter de telefoon :()

We zijn goed geholpen, steeds tussendoor informatie, fijne leenauto en erg blij met de inzet om te zorgen dat we ons autootje kunnen houden.