De schade aan de auto werd snel opgepakt en hersteld.

Word altijd goed geholpen en zijn altijd erg vriendelijk. Ik ga er altijd naar toe als ik schade heb. Altijd hele goede service.

Prima geregeld snel en soepel verlopen

Nette en goede service
Schade keurig gerepareerd

Snel en netjes. Vriendelijke medewerkers. Keurige offerte traject.

Dit is de 1e keer dat ik me auto hier heb gebracht, prima service alleen ik had wat aanmerking op het spuitwerk zaten stof korrels in, als het goed is willen ze die eruit cleanen ? Vervelende... Dit is de 1e keer dat ik me auto hier heb gebracht, prima service alleen ik had wat aanmerking op het spuitwerk zaten stof korrels in, als het goed is willen ze die eruit cleanen ? Vervelende hieraan is dat ik weer terug moet en me auto moet achter laten.

Mijn ervaring is goed!
Van het deukje is niets meer te zien, vriendelijke en duidelijke uitleg.
Bij het ophalen was de auto gewassen;-).

Ik ben netjes ontvangen en de gespoten motorkap ziet er goed uit.

Opnieuw een zeer goede ervaring gehad bij Catsman Uithoorn. Vriendelijke ontvangst en afhandeling. De gegevens waren al door de verzekeraar aan de schadehersteller doorgegeven, zodat alles zeer vlot... Opnieuw een zeer goede ervaring gehad bij Catsman Uithoorn. Vriendelijke ontvangst en afhandeling. De gegevens waren al door de verzekeraar aan de schadehersteller doorgegeven, zodat alles zeer vlot verliep. De resultaten waren geheel naar zin en verwachting.