Zeer goed geholpen. Auto netjes en professioneel hersteld. Fijn klantencontact met aandacht en begrip, en ze staan echt achter het geleverde werk. De man op kantoor, die nog even voor oplevering die... Zeer goed geholpen. Auto netjes en professioneel hersteld. Fijn klantencontact met aandacht en begrip, en ze staan echt achter het geleverde werk. De man op kantoor, die nog even voor oplevering die ene oude koplamp wat polijste om het verschil met de nieuwe wat weg te werken.. Top service!
Ik hoop er niet snel terug te hoeven, maar mocht ik nog ooit schade hebben, dan wordt dit het herstel adres.

Vakkundig bedrijf waar de schade aan mijn auto niet alleen professioneel hersteld is, maar waar verzekeringscontact, vervangende auto, transparantie van a-z geregeld werd. Auto kon ik picobello weer... Vakkundig bedrijf waar de schade aan mijn auto niet alleen professioneel hersteld is, maar waar verzekeringscontact, vervangende auto, transparantie van a-z geregeld werd. Auto kon ik picobello weer ophalen op afgesproken tijdstip! Vriendelijke medewerkers ook!

Hoewel ik niet te vaak bij dit soort bedrijven wil komen, ben ik zeer tevreden over het verloop van de reparatie. Door personeelsproblemen i.v.m de corona, kon men de auto niet op de afgesproken... Hoewel ik niet te vaak bij dit soort bedrijven wil komen, ben ik zeer tevreden over het verloop van de reparatie. Door personeelsproblemen i.v.m de corona, kon men de auto niet op de afgesproken datum afleveren, maar een dag later. Dit was echter geen probleem, daar ze een gelijkwaardige (automaat) auto ter beschikking hadden gekregen. Niet aleen de beschadiging was niet meer zichtbaar, de binnenzijde was duidelijk ook schoon gemaakt.

Mijn eraringen met ASN Autoschade vd Linden Veldhoven waren uitstekend.
De klantvriendelijkheid is tevens uitstekend en de afspraken zijn ook uitstekend nagekomen.
Mijn auto is...
Mijn eraringen met ASN Autoschade vd Linden Veldhoven waren uitstekend.
Mijn auto is uitstekend gerepareerd, dus wat kan ik er nog meer van zeggen ?

Voor herhaling vatbaar !...(al hoop ik van niet..)

Peter, nog hartelijk dank voor de service !

Prima bedrijf, fijn personeel, vakkundige reparatie.

They are very competent, professional and kind. All the process is clear and hassle free. The job is done in a very good way.

Goede en snelle service met oog voor de wens van de klant

Doen wat ze beloven

Perfect voor de werkzaamheden aan onze camper.

Prima, werk is volgens afspraak geleverd, ruilauto tijdens herstel