Heel erg vriendelijk en een goede service

Het contact was bijzonder vriendelijk en de afhandeling bijzonder snel en correct. Leenauto snel beschikbaar. Kortom grote klasse.

Schade opgenomen, afspraak gemaakt wanneer auto gebracht kon worden ter reparatie, leenauto aangeboden gekregen. En auto eerder klaar dan verwacht. En gepoetst en gewassen terug gekregen. Perfect

Meestal kan ik met dringende vragen meteen terecht. Men is vriendelijk en bereid om naar mijn uitleg-bevindingen te luisteren. Men kijkt eerst wat er precies is en bij bijzondere zaken wordt ik... Meestal kan ik met dringende vragen meteen terecht. Men is vriendelijk en bereid om naar mijn uitleg-bevindingen te luisteren. Men kijkt eerst wat er precies is en bij bijzondere zaken wordt ik gebeld. Men heeft het razend druk en daardoor lukt niet alles, zoals een rekening bij ophalen van de auto.

Goede informatie en perfect herstel

Vriendelijke ontvangst, heldere, duidelijke uitleg m.b.t.kosten en reparatie, prima vakwerk. Complimenten.

Snelle, vriendelijke en competente hulp.

Het kostte wat moeite om de auto thuis opgehaald te krijgen, maar dat was nou net de service vanuit autoverzekering.
Maar verder prima service!

Het contact met het schadeherstelbedrijf is uitstekend. Ze reageren snel en helpen je goed verder. Afspraken worden netjes nagekomen en schade wordt perfect hersteld. Geen minpunten te melden.

Meedenken zorgen voor een goede afwikkeling