Erg vriendelijk personeel. Mijn auto is wel ruim 5 weken weg geweest maar dat was te wijten aan het niet kunnen leveren van onderdelen. Auto is inmiddels netjes afgeleverd.

Men heeft mijn auto weer als nieuw gemaakt. Ik werd goed op de hoogte gehouden als iets anders liep dan afgesproken.

Ik werd zeer goed ontvangen en mijn auto is echt netjes gemaakt!

ASN Autoschade Van der Linden heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het schadeherstel heeft mijn auto weer als nieuw gemaakt en het speciale spuit werk dat is gedaan aan de grille is simpelweg... ASN Autoschade Van der Linden heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het schadeherstel heeft mijn auto weer als nieuw gemaakt en het speciale spuit werk dat is gedaan aan de grille is simpelweg perfect. Snel, vakkundig en betrouwbaar.

Mijn eigen ervaring met vd linden is gewoon top, de auto is mooi hersteld en alles is verlopen zoals afspraak

Prima! Je wordt goed geholpen en komen afspraken na

Komen afspraken na en mijn voertuig is uitstekend gerepareerd

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De wachttijd voor reparatie was erg lang. Eenmaal aan de beurt goed geholpen. Kreeg een prima leenauto en mijn eigen auto kreeg ik (bijna) als nieuw. Helemaal... Vriendelijk en behulpzaam personeel. De wachttijd voor reparatie was erg lang. Eenmaal aan de beurt goed geholpen. Kreeg een prima leenauto en mijn eigen auto kreeg ik (bijna) als nieuw. Helemaal schoon en gepoetst. Dikke aanrader.

Voor de eerste keer een schadebedrijf nodig gehad.
Bij dit bedrijf is de ontvangst en hulpbereidheid zeer goed.
Alles is goed uitgelegd en ook het ophalen is prima geregeld.
Kan...
Voor de eerste keer een schadebedrijf nodig gehad.
Bij dit bedrijf is de ontvangst en hulpbereidheid zeer goed.
Alles is goed uitgelegd en ook het ophalen is prima geregeld.
Kan dit bedrijf aanraden.

Vriendelijk en deskundige medewerkers. wachttijd na het geven van de opdracht erg lang. naar tevredenheid geholpen.