Goede service en meedenkende mensen.

Netjes ontvangen en goede uitleg gekregen wat er met de auto ging gebeuren. Omdat er op dat moment geen leenauto beschikbaar was werd ik netjes thuis gebracht. Volgende dag stond er een C3 voor me... Netjes ontvangen en goede uitleg gekregen wat er met de auto ging gebeuren. Omdat er op dat moment geen leenauto beschikbaar was werd ik netjes thuis gebracht. Volgende dag stond er een C3 voor me klaar. Binnen een week was mijn auto weer klaar. Perfect, zelfs mijn auto gewassen en van binnen gereinigd. Een dikke tien! Ik kan Autoschade v.d Linden Veldhoven echt iedereen aanraden.

Goed. Afspraken worden nagekomen en prima leen auto.

Vriendelijk contact en uitstekende service.

Bij een crash in een parkeergarage in Eindhoven was een voorwiel afgebroken. Bij ASN Autoschade vd Linden Veldhoven is dit perfect gerepareerd.
Vanwege de afstand kon ik alleen telefonisch en...
Vanwege de afstand kon ik alleen telefonisch en via mail contact onderhouden. Dit was heel vriendelijk, duidelijk en alles ging volgens afspraak.

Prima autobedrijf! zeer vriendelijk en persoonlijk. Doen hun best om de afspraak te plannen wanneer het de klant het beste uitkomt(niet wanneer het hen het beste uitkomt).
Service gaat verder...
Service gaat verder dan alleen "maken van de auto"

Opvallend vriendelijk en auto ziet er weer top uit.

Goede communicatie, duidelijk van te voren overleg en een persoonlijke benadering.
Kortom, heel fijn en prettig om mee om te gaan.

Nadat ik schade had gereden aan mijn auto nam ik contact op met ASN. Via de telefoon werd mij netjes en correct verteld dat ik langs mocht komen wanneer ik wenste.
Dezelfde middag langs...
Dezelfde middag langs geweest om op korte termijn de reparatie te laten uitvoeren.
Bij het brengen en het halen van de auto viel het mij met name op dat iedereen binnen het bedrijf erg vriendelijk en klant gericht is. De schade is prima verholpen. Complimenten voor de service!

De service is prima en vakkundig