Vriendelijk, duidelijk, zorgvuldig.

Wel tevreden over de uitgevoerde reparatie. Jammer dat er niet naar de andere kant van de bumper is gekeken. Daar zat ook een kleine schade. Had in een keer meegenomen kunnen worden desnoods op mijn... Wel tevreden over de uitgevoerde reparatie. Jammer dat er niet naar de andere kant van de bumper is gekeken. Daar zat ook een kleine schade. Had in een keer meegenomen kunnen worden desnoods op mijn eigen kosten. Daar werd geen mogelijkheid of informatie over geboden. Werd ook geen advies over gegeven. Jammer.

Zeer tevreden, vriendelijke en efficiënte medewerkers. Hebben mij geweldig goed geholpen.

De mensen waren heel vriendelijk hebben mijn auto uitstekend gerepareerd en zag er weer als van ouds uit zodat ok besloten voorlopig geen nieuwe auto te kopen en dat zegt genoeg denk ik

Zijn gewoon goed

Goede afsprakenplanning die ook wodt nageleefd
Net vervangend vervoer
Auto conform afspraak gereed en kundig hersteld
En schoon opgeleverd

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De uitleg was duidelijk. Mijn auto was weer mooi hersteld en blonk mij tegemoet. Prettig bedrijf met aardige werknemers, aanrader!

Is dat ze hun afspraken nakomen en ze zijn behulpzaam en vriendelijk.

Prima service en een vlotte en nette afhandeling.

Goede uitleg, aardige mensen, schade (dakraam) goed vervangen en auto zelfs netjes weer gewassen (gelijk test op waterdichtheid..).