Vakkundige reparateur die netjes de afspraken nakomt!

Vriendelijke ontvangst. Behulpzaam. Voor een perfecte vervangende auto gezorgd. Reparatie super uitgevoerd. Auto helemaal van binnen en buiten gepoetst. Bedrijf echt aan te bevelen.

Het resultaat is dat de schade is gerepareerd.

Prima. Goede service komen afspraken na

deskundigheid

Ik ben op een zaterdagmorgen naar van Peer gegaan,daar werd ik geholpen door een monteur.ondanks dat mijn auto pas op maandag bij van Peer werd afgeleverd kreeg ik gelijk een vervangende auto... Ik ben op een zaterdagmorgen naar van Peer gegaan,daar werd ik geholpen door een monteur.ondanks dat mijn auto pas op maandag bij van Peer werd afgeleverd kreeg ik gelijk een vervangende auto mee.
Ze hebben het verder prima gemaakt.

Enig minpunt is dat een afspraak niet meteen gemaakt kan worden. Heb aantal keren zelf moeten bellen voordat een dag/tijdstip gegeven kon worden.

Na telefonisch kontakt hebben wij het autoherstelbedrijf bezocht en kregen onmiddellijk het advies niet verder door te rijden met de auto vanwege de schade en kregen direct een nette KIA mee.... Na telefonisch kontakt hebben wij het autoherstelbedrijf bezocht en kregen onmiddellijk het advies niet verder door te rijden met de auto vanwege de schade en kregen direct een nette KIA mee. Tevens werd spoed aan de reparatie verleend omdat wij begin mei op vakantie gaan. Allemaal heel positief !