De met Autoschade Van Peer gemaakte afspraken werden keurig opgevolgd. Leenauto was prima en op afgesproken tijd was auto hersteld. Kortom: TOP!!

Een hele fijne, zorgvuldige en zeer nette afhandeling van de schade. Duidelijk en goed geinformeerd over de gang van zaken en op de hoogte gehouden van de reparatie en terugkoppeling wanneer de auto... Een hele fijne, zorgvuldige en zeer nette afhandeling van de schade. Duidelijk en goed geinformeerd over de gang van zaken en op de hoogte gehouden van de reparatie en terugkoppeling wanneer de auto gereed is.

Ben vriendelijk behandeld, maar ik heb geen idee welke werkzaamheden zijn uitgevoerd.
Waar schade was niets zichtbaar hersteld.
Derhalve lastig te beoordelen.

Regeld alles met verz.
Nette vervangende auto
Zeer tevreden over reparatie

Mijn algemene ervaring is positief

Direct geholpen, duidelijke afspraken/uitleg en schade is goed hersteld.

Afspraak gemaakt voor lichte schade, op afgesproken dag netjes te woord gestaan en auto afgeleverd voor herstel. Na 3 dagen was de schade netjes hersteld en stond deze weer netjes en schoon klaar.... Afspraak gemaakt voor lichte schade, op afgesproken dag netjes te woord gestaan en auto afgeleverd voor herstel. Na 3 dagen was de schade netjes hersteld en stond deze weer netjes en schoon klaar. Alles keurig geregeld met verzekering.

Goede service en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie van de schade.

Snel een afspraak kunnen maken, binnen de aangeven tijd gerepareerd en auto weer terug.vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Schade is netjes hersteld