Klantvriendelijke behandeling, schade prima en snel opgelost.
Zeer tevreden.

Nette mensen
goede service
snelle afhandeling

Heel goede reparatie zeer tevreden auto als nieuw ! Komen beloftes na !

Goed geholpen. Uitstekende service.

Ik heb een goede ervaring met Peer van Dongen .Ik had een afspraak gepland staan maar omdat ik met stukken kwam te staan kon deze niet doorgaan.Dit was geen probleem ik kon de bus brengen wanneer... Ik heb een goede ervaring met Peer van Dongen .Ik had een afspraak gepland staan maar omdat ik met stukken kwam te staan kon deze niet doorgaan.Dit was geen probleem ik kon de bus brengen wanneer hij weer gemaakt was en peer plande de bus er dan wel weer tussen .daar was ik dus erg blij mee . Top

2 dagen na schade te hebben gereden konden we al bij schadebedrijf Peer terecht. Netjes vervangend vervoer gekregen en de auto was snel gemaakt! Fijn personeel en zeer vriendelijk gehandeld.

Ik was verschrikkelijk geschrokken van de schade.Maar eenmaal bij van Peer werd ik direct gerust gesteld dat dit iedereen kan overkomen.De schade kon na enkele dagen hersteld worden mits ik geen... Ik was verschrikkelijk geschrokken van de schade.Maar eenmaal bij van Peer werd ik direct gerust gesteld dat dit iedereen kan overkomen.De schade kon na enkele dagen hersteld worden mits ik geen gebruik wilde maken van gratis vervangend vervoer.Na 3 dagen was mijn auto tip top hersteld.

Kon meteen langskomen om de schade even te laten bekijken. Ook werd er direct een noodreparatie gedaan, zodat we de auto konden blijven rijden.

Door drukte hadden ze pas na 3 weken tijd, maar dit werden er uiteindelijk 5. Ik moest er een paar keer zelf achteraan bellen, voordat ik de schade kon laten maken. Dit zou wel beter kunnen. Als he... Door drukte hadden ze pas na 3 weken tijd, maar dit werden er uiteindelijk 5. Ik moest er een paar keer zelf achteraan bellen, voordat ik de schade kon laten maken. Dit zou wel beter kunnen. Als he afspreekt om over 3 weken tijd te hebben dan zou het fijn zijn als men zich daaraan houdt of in ieder geval contact opneemt als het later wordt.

De schade is verder netjes afgehandeld. Daar heb ik niets op aan te merken.

Bij van Peer handelen ze de schade snel en correct af. De reparatie ziet er altijd keurig uit echte vakmensen. De communicatie is uitstekend ze staan je altijd te woord als je vragen hebt. Prima... Bij van Peer handelen ze de schade snel en correct af. De reparatie ziet er altijd keurig uit echte vakmensen. De communicatie is uitstekend ze staan je altijd te woord als je vragen hebt. Prima bedrijf.