Afspraak maken ging makkelijk. receptie is zeer klantvriendelijk. schade afhandelaar (en naar mijn idee tevens eigenaar) daarentegen is kortaf en niet klantgericht. Auto was snel gerepareerd. ben... Afspraak maken ging makkelijk. receptie is zeer klantvriendelijk. schade afhandelaar (en naar mijn idee tevens eigenaar) daarentegen is kortaf en niet klantgericht. Auto was snel gerepareerd. ben niet onverdeeld positief.

Klant vriendelijke behandeling, goede afspraken die ook kloppen en een schade die goed is hersteld

We zijn zeer tevreden over Autoschade van Peer, er wordt na een schade meteen in oplossingen gedacht en afspraken worden na gekomen. Het eindresultaat is als nieuw en dat zorgt ervoor dat na een... We zijn zeer tevreden over Autoschade van Peer, er wordt na een schade meteen in oplossingen gedacht en afspraken worden na gekomen. Het eindresultaat is als nieuw en dat zorgt ervoor dat na een vervelende schade toch een positief gevoel overheerst.

Aardige klantvriendelijke mensen die meteen voor je klaar staan. Geen ingewikkeld gedoe. Leenauto staat klaar en de auto is in korte tijd weer helemaal gerepareerd , keurig gewassen en zelfs van... Aardige klantvriendelijke mensen die meteen voor je klaar staan. Geen ingewikkeld gedoe. Leenauto staat klaar en de auto is in korte tijd weer helemaal gerepareerd , keurig gewassen en zelfs van binnen schoongemaakt. Helemaal prima!
Vraag 3 hoeft niet beantwoord te worden.
H.Stuurman-Haije

Service en klantgericht: beste datum afstemmen, goede vervangende auto. Adviezen en mogelijkheden. Daarna spic&span opgeleverd: gepoetst, geen kras of schade meer te vinden. Dik tevreden!... Service en klantgericht: beste datum afstemmen, goede vervangende auto. Adviezen en mogelijkheden. Daarna spic&span opgeleverd: gepoetst, geen kras of schade meer te vinden. Dik tevreden! Lof!
Voor herhaling vatbaar maar liever pas als het nodig is...

Correct geholpen, al decennia lang een kundige schadehersteller hier in het dorp.

Er was een behoorlijke schade aan de zijkant van de auto maar de reparatie was uitstekend gedaan. Als extraatje waren ook nog een paar andere krasjes die al langer op de auto zaten keurig... Er was een behoorlijke schade aan de zijkant van de auto maar de reparatie was uitstekend gedaan. Als extraatje waren ook nog een paar andere krasjes die al langer op de auto zaten keurig bijgewerkt. Het personeel was zeer vriendelijk en als ik weer schade heb kom ik hier zeker terug.

De medewerkers zijn klantvriendelijk en de reparatie is vakkundig opgelost. Erg tevreden en dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen.

Zeer vriendelijk personeel, netjes schade hersteld, duidelijke communicatie

Goede snelle service