Snel en goede service

Altijd goede service

Super snelle service, goede qualiteit en aardig personeel. Kortom een bedrijf waar er tegenwoordig nog maar weinig van zijn.

Als eerste heb ik mijn auto laten maken bij Van den Heuvel Oostzaan.
Als eerste heb ik mijn auto laten maken bij Van den Heuvel Oostzaan.
Mijn ervaring met Van den Heuvel was zeer prettig. Het personeel is zeer klantvriendelijk, ik kon al snel terecht voor de reparatie, netjes een leenauto meegekregen en binnen een week is mijn auto zeer vakkundig gemaakt. Van den Heuvel verdient echt een dikke vette 10.

Ik werd zeer goed ontvangen door het schadebedrijf, er was een netjes een vervangende auto geregeld en de afspraak kon snel worden ingepland. Ik vond het erg belangrijk dat ik de auto binnen het... Ik werd zeer goed ontvangen door het schadebedrijf, er was een netjes een vervangende auto geregeld en de afspraak kon snel worden ingepland. Ik vond het erg belangrijk dat ik de auto binnen het afgesproken termijn terug had en dat is ook gebeurd. Misschien nog het allerbelangrijkste dat de schade zeer netjes hersteld is en mijn auto weer de oude is. Topwerk!!

De medewerker was erg klantvriendelijk en behulpzaam. Het contact verliep soepel en snel. Mijn auto was weer netjes en helemaal schoon afgeleverd.