Goede ontvangst. Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren. Nette leenauto meegekregen. Auto precies volgens afspraak gereed en netjes gewassen. Mocht ik weer schade hebben, dan kom ik bij dit bedrijf... Goede ontvangst. Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren. Nette leenauto meegekregen. Auto precies volgens afspraak gereed en netjes gewassen. Mocht ik weer schade hebben, dan kom ik bij dit bedrijf terug.

Top bedrijf!
Herstel kon snel geregeld worden.
Services van het personeel was top.
Vervangend vervoer was super.

Kortom heb niks te klagen.

Afspraken worden nagekomen,
Duidelijke communicatie via telefoon + email,
Prima vervangend vervoer.

Klantvriendelijk contact en consequent meedenkend met de belangen van de klant. Helder in gemaakte afspraken en dat maakt met een no-nonsense benadering en pragmatische opstelling een prettige... Klantvriendelijk contact en consequent meedenkend met de belangen van de klant. Helder in gemaakte afspraken en dat maakt met een no-nonsense benadering en pragmatische opstelling een prettige relatie. Aanrader dus.

De reparatie is keurig uitgevoerd. Vriendelijke en behulpzamen mensen. Omdat het erg druk was (na de zomer) moest ik helaas een maandje wachten voordat ik aan de beurt was. Maar verder ging het... De reparatie is keurig uitgevoerd. Vriendelijke en behulpzamen mensen. Omdat het erg druk was (na de zomer) moest ik helaas een maandje wachten voordat ik aan de beurt was. Maar verder ging het perfect.

Ik werd vriendelijk ontvangen. De communicatie was volledig en positief . Er werd goed meegedacht in oplossingen.

Wij zijn ontzettend goed geholpen. Afspraak maken ging makkelijk, je krijgt een mailtje van te voren nog ter herinnering (wat ikzelf erg handig vind). Je kan ook kiezen voor vervangend vervoer,... Wij zijn ontzettend goed geholpen. Afspraak maken ging makkelijk, je krijgt een mailtje van te voren nog ter herinnering (wat ikzelf erg handig vind). Je kan ook kiezen voor vervangend vervoer, hebben wij niet gedaan, maar dat de keuze er is vind ik top. Medewerkers zijn aardig en denken ook mee. Als de auto klaar is krijg je een telefoontje en/of mailtje. Erg goede ervaring!

Goede klantcommunicatie

Schade keurig hersteld, vriendelijk personeel.

Super klant vriendelijk en mooi gerepareerd.