Keurig afgehandeld

Goede ervaring met Van den Heuvel. Vriendelijk personeel, flexibel in afspraken (ruilauto terug kunnen brengen op zaterdagochtend bijvoorbeeld) en een goede kwaliteit ruilauto. Heb niet lang hoeven... Goede ervaring met Van den Heuvel. Vriendelijk personeel, flexibel in afspraken (ruilauto terug kunnen brengen op zaterdagochtend bijvoorbeeld) en een goede kwaliteit ruilauto. Heb niet lang hoeven wachten, er stond meteen iemand klaar om mij te helpen.
Ook was het prettig geen berg administratie te moeten doorlopen.
Ik geef ze een 10 en kom zeker terug.

In eerste instantie werd ik vriendelijk ontvangen om de schade te laten bekijken en gelijk een afspraak te maken.
Toen de auto is gebracht door mijn vrouw werd ze ook weer keurig ontvangen...
Toen de auto is gebracht door mijn vrouw werd ze ook weer keurig ontvangen en stond en een keurige vervangende auto klaar .
Met het ophalen werd mijn vrouw weer vriendelijk ontvangen en zag de auto er helemaal weer als nieuw uit.
Helemaal geweldig en wat een service!

Mijn ervaring bij ASN autoschade Haarlem was zeer positief. Ik werd vriendelijk te woord gestaan zowel telefonisch als tijdens het daadwerkelijke bezoek.
De schade aan mijn auto werd...
De schade aan mijn auto werd direct bekeken en toen bleek dat ik geen vitale schade had werd de kleine benodigde reparatie om weer veilig de weg op te kunnen, ter plekke en zeer vlot verholpen.
Tot mijn verbazing werd mij na afhandeling ook nog eens vermeld dat er geen kosten verbonden waren aan deze kleine reparatie.
Ik zal ASN autoschade bedrijf in Haarlem van harte aanbevelen.

Uitstekend,goede communicatie en zeer behulpzaam.
Na een eerdere schade waarbij vervangend vervoer direct geregeld werd,mij nu weer bij dit bedrijf gemeld.
Schadeherstel helemaal top.

Snel en vriendelijk geholpen. Alle afspraken nagekomen en prettig overlegt over de aanpak.
Het resultaat was perfect!
Geen spatje kleurverschil en superstrak ouderwets vakwerk.

Ik werd netjes en goed geholpen.

Ik werd snel gebeld na schade melding bij Autolease midden Nederland door het schadebedrijf om een afspraak te maken. De volgende dag kon ik al terecht om mijn auto te brengen, waarbij een goede... Ik werd snel gebeld na schade melding bij Autolease midden Nederland door het schadebedrijf om een afspraak te maken. De volgende dag kon ik al terecht om mijn auto te brengen, waarbij een goede leenauto beschikbaar was. Ik ben op de hoogte gehouden of geplande deadline gehaald zou worden. Omwisselen bij ophalen ging prima en zeer vriendelijk

Ik heb mijn auto bij oostzaan gebracht. Leenauto stond klaar. Reparatie perfect. En erg snel geholpen.

Mijn algemene ervaring is ontzettend positief. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en alles wordt perfect voor je geregeld. Hoop natuurlijk niet te vaak langs te komen bij jullie, maar mocht het... Mijn algemene ervaring is ontzettend positief. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en alles wordt perfect voor je geregeld. Hoop natuurlijk niet te vaak langs te komen bij jullie, maar mocht het weer nodig zijn kom ik zeker.