Zeer directe en heldere afspraken, ook herstelprocedure wordt nageleefd en bij afwijkingen door invloeden door diverse omstandigheden worden zeer duidelijk uitgelegd.
bij eventuele op of...
bij eventuele op of aanmerkingen aan het herstelde voertuig worden deze direct zonder enige discussie verholpen.
vriendelijkheid, kwaliteit in optimale verhouding.
toppers.

Vriendelijk personeel, goed vervangend vervoer en duidelijke communicatie. Schade is heel netjes hersteld. Erg blij mee!

Schade correct en snel gerepareerd. Communicatie betreffende verloop en gereed zijn van de auto was ook prima.

Alles prima geregeld. Geen klachten.

Afspraak gemaakt bij het schadebedrijf. Daar aangekomen heb ik aangegeven dat het kofferdeksel niet meer wilde sluiten. Ter plaatse een noodreparatie gedaan zodat het kofferdeksel weer wilde sluiten... Afspraak gemaakt bij het schadebedrijf. Daar aangekomen heb ik aangegeven dat het kofferdeksel niet meer wilde sluiten. Ter plaatse een noodreparatie gedaan zodat het kofferdeksel weer wilde sluiten en de auto weer op slot kon.
Daarna werd de schade bekeken en uitleg gegeven wat de procedure was.
Waren netjes aan de telefoon en een afspraak gemaakt reparatie.
Schade is erg netjes gerepareerd.

Goed, doen hun best.

De schade aan mijn auto is prima en vlot afgehandeld. Het contact was vriendelijk en hulpvaardig. De schade aan de auto was sneller gerepareerd dan ik had verwacht. Als reden werd aangegeven dat ik... De schade aan mijn auto is prima en vlot afgehandeld. Het contact was vriendelijk en hulpvaardig. De schade aan de auto was sneller gerepareerd dan ik had verwacht. Als reden werd aangegeven dat ik geen leenauto had genomen. En op de fiets of lopend overal naartoe was toch ook niet alles. Volgens de contactpersoon hadden ze daar rekening mee gehouden en de auto sneller onderhanden genomen. Ben zeer tevreden.

Marco

Mijn ‘klassieke’ Audi TT werd van achteren aangereden. Na er eerst behoorlijk doodziek van te zijn geweest kwam ik bij de mannen van Van den Heuvel terecht. Ze hebben mijn ‘kindje’ weer super strak... Mijn ‘klassieke’ Audi TT werd van achteren aangereden. Na er eerst behoorlijk doodziek van te zijn geweest kwam ik bij de mannen van Van den Heuvel terecht. Ze hebben mijn ‘kindje’ weer super strak gemaakt. Een zelf op de kop getikte gebruikte grijze achterbumper is weer hoogglanzend zwart gespoten. Een gebruikt achterlicht werd opnieuw gepolijst en voorzien van een laag blanke lak. Mijn auto is weer mijn auto dank zij de inspanningen van deze echte vakmensen. Ik hoop ze nooit meer nodig te hebben, maar mocht dat het geval zijn, zal ik er geen moment over twijfelen. Thnx!

Uitstekende service, schade perfect verholpen.

Ontzettend goed geholpen. ‘S ochtends mijn auto met schade gebracht. Ik kreeg een keurige schone leenauto mee. Einde van de dag kon ik mijn auto weer ophalen. Schade perfect verholpen en ik... Ontzettend goed geholpen. ‘S ochtends mijn auto met schade gebracht. Ik kreeg een keurige schone leenauto mee. Einde van de dag kon ik mijn auto weer ophalen. Schade perfect verholpen en ik kreeg mijn auto zelfs gepoetst en van binnen schoongemaakt terug. Top service!