De schade aan mijn auto is prachtig hersteld. Helaas duurde dit wel een stuk langer dan ze hadden aangegeven, maar ter compensatie is de leenauto niet doorberekend, dus erg netjes opgelost. Een... De schade aan mijn auto is prachtig hersteld. Helaas duurde dit wel een stuk langer dan ze hadden aangegeven, maar ter compensatie is de leenauto niet doorberekend, dus erg netjes opgelost. Een tevreden klant.

Intake was echt top, schadeherstel ook top. Bij ophalen ontdekte ik nieuwe schade, waarvan onduidelijk was of die al bestaand was. Ook dat top opgelost. Enige minpuntje was de lange wachttijd... Intake was echt top, schadeherstel ook top. Bij ophalen ontdekte ik nieuwe schade, waarvan onduidelijk was of die al bestaand was. Ook dat top opgelost. Enige minpuntje was de lange wachttijd vanwege de drukte, maar al met al heel erg tevreden.

Prima dienstverlening, altijd eerlijke communicatie. Draagt goede zorg voor je auto. Schade is nooit leuk.
Kortom positieve ervaring met ASN.

Goede ervaring. Leveren net werk af. Zelfs de auto wordt van binnen en buiten gereinigd en er worden "veiligheidscontroles" uitgevoerd.

Wel langhe wachttijd.

Een minpuntje : lange wachttijd .

Vriendelijk personeel met tijd voor de klant. De betreffende werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd , de gestelde drie dagen voor de reparatie liepen uit naar vijf dagen, maar ik heb liever... Vriendelijk personeel met tijd voor de klant. De betreffende werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd , de gestelde drie dagen voor de reparatie liepen uit naar vijf dagen, maar ik heb liever dat de kwaliteit boven de kwantiteit gaat.

Duidelijke afspraken, professioneel, netjes geholpen en de schade is keurig hersteld.

Auto is keurige gerepareerd, helaas duurde het wel 2 dagen langer dan gepland. Ook werken de parkeersensoren achter niet meer. Aangegeven dat de rechterachterband lek leek, dit was na ontvangst nog... Auto is keurige gerepareerd, helaas duurde het wel 2 dagen langer dan gepland. Ook werken de parkeersensoren achter niet meer. Aangegeven dat de rechterachterband lek leek, dit was na ontvangst nog steeds. Zelf moeten bellen wanneer auto gereed is.
Parkeersensoren moeten nog worden hersteld.

Prima service. Duidelijke uitleg over de kosten en eventuele kosten die erbij kunnen komen. (Bv. Verder uitspuiten ivm kleurverschil) l.

Goede en betrouwbare onderneming