Vriendelijk en meedenkend

Komen gemaakte afspraken na. Snelle en uitstekende reparatie van de schade. Medewerkers klantvriendelijk dus kortom een zeer tevreden klant.

Autoschade Schonewille Helmond heeft vakwerk geleverd. Mijn auto is weer als nieuw. Zeer vriendelijke ontvangst aan de balie. Duidelijke uitleg over de gang van zaken. Bij het ophalen van mijn auto... Autoschade Schonewille Helmond heeft vakwerk geleverd. Mijn auto is weer als nieuw. Zeer vriendelijke ontvangst aan de balie. Duidelijke uitleg over de gang van zaken. Bij het ophalen van mijn auto kreeg ik een duidelijke toelichting over de gedane werkzaamheden inclusief fotomateriaal.
Heb je schade aan je auto dan raad ik dit bedrijf van harte aan.

Zeer goed bedrijf. Correcte afhandeling, super schoon en zeer vriendelijk.

Netjes gewerkt en auto weer schoon opgeleverd. Duidelijk in afspraken

Netjes geholpen en netjes de schade gemaakt

Goed bedrijf met goede service. Communicatie verloopt super en afspraken worden goed nagekomen. Ook wordt de auto weer supernetjes en schoon achtergelaten.
Enige minpuntje is de leenauto. Deze...
Enige minpuntje is de leenauto. Deze is erg klein in vergelijking met de eigen auto. Daarom net geen 10.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de schade is keurig gemaakt. Het papierwerk met de verzekeraar werd door ASN uit handen genomen. Erg fijn.

Zeer correctie service en schade afhandeling. Gemaakte afspraken worden nagekomen.

Vriendelijk,meedenkend, kundig