Je wordt er fijn geholpen en personeel is zeer vriendelijk

Er werd me door hen duidelijk uitgelegd wat er met de auto aan de hand was en wat er allemaal moest gebeuren ook werd er tijdig contact op genomen om extra zaken te bespreken. Ook kreeg ik een nette... Er werd me door hen duidelijk uitgelegd wat er met de auto aan de hand was en wat er allemaal moest gebeuren ook werd er tijdig contact op genomen om extra zaken te bespreken. Ook kreeg ik een nette leenauto mee waar ik fijn mee vooruit kon. Bij ophalen van de auto werden de foto's aan mij laten zien en kreeg ik alle papieren netjes mee. Ik ben er super blij mee!

Mijn ervaringen met het schadeherstelbedrijf zijn goed:
- vriendelijke ontvangst
- duidelijke afspraken over de reparatie (tijdstip brengen/halen auto, leenauto)
- reparatie zelf...
Mijn ervaringen met het schadeherstelbedrijf zijn goed:
- vriendelijke ontvangst
- reparatie zelf is goed uitgevoerd

Snelle reparatie, vriendelijke behulpzame medewerkers, auto schoon (zowel binnen- als buitenkant) geretourneerd.

Klant en servicegericht. Deskundig

Vriendelijk personeel en snel en vakkundig geholpen. De auto ziet er weer als nieuw uit.
Bedankt team.

Keurig en vriendelijk contact, komen afspraken na (gepaste leenauto met automaat stond mooi klaar), het gedane werk aan mijn auto was meer dan perfect omdat ze zelfs nog een krasje hebben weggewerkt... Keurig en vriendelijk contact, komen afspraken na (gepaste leenauto met automaat stond mooi klaar), het gedane werk aan mijn auto was meer dan perfect omdat ze zelfs nog een krasje hebben weggewerkt die ik nog niet gezien had.

Zeer vriendelijk, kundig en vlot geholpen :)

Netjes geholpen en binnen de afgesproken tijd was de auto klaar, zelfs mooi gestofzuigd! Super!!

Wij herkennen dit bedrijf als;
- deskundig
- punctueel
- uitermate klantvriendelijk
- maken geen beloften die ze niet waar kunnen maken
- bedrijfsgebouw maakt een smetteloze indruk
- receptioniste is een schat