Correcte behandeling, reparatie keurig uitgevoerd.

Afspraak was duidelijk en compleet, personeel is vriendelijk en behulpzaam, algehele service TOP.

Snel en accurate , prima bedrijf.

Naast het netjes repareren van de schade, kon de meteen ingeschat worden (moest bij mijn aangewezen schadeherstelbedrijf 1 week wachten op de afspraak). Daarnaast was de wachttijd op herstel OK,... Naast het netjes repareren van de schade, kon de meteen ingeschat worden (moest bij mijn aangewezen schadeherstelbedrijf 1 week wachten op de afspraak). Daarnaast was de wachttijd op herstel OK, weer in vergelijk met de anderen.

Ze hebben ook extra moeite gedaan voor mijn leenauto zodat ik deze iets eerder kon krijgen vanwege werkafspraak.

Tijdens mijn vakantie zou de schade aan mijn auto worden hersteld. Helaas door foutieve leveringen zou dit niet lukken. Op vrijdag werd ik daarvan op de hoogte gesteld. Diezelfde vrijdagmiddag bleek... Tijdens mijn vakantie zou de schade aan mijn auto worden hersteld. Helaas door foutieve leveringen zou dit niet lukken. Op vrijdag werd ik daarvan op de hoogte gesteld. Diezelfde vrijdagmiddag bleek mijn auto tóch klaar te zijn. Als nieuw! Van de schade is niets meer te zien. Zelfs gewassen en gestofzuigd.

Uitstekend, schade is prima hersteld.

Ik ben schonewille heel goed ontvangen.mijn schade is naar behoren uitgevoerd.

Vriendelijk, behulpzaam, keurig gerepareerd

Vooraf wordt duidelijk besproken wat er aan schade hersteld gaat worden, en nadien aan de hand van foto’s wordt alles duidelijk in beeld gebracht. Prettige sfeer , uiterst klantvriendelijk, en... Vooraf wordt duidelijk besproken wat er aan schade hersteld gaat worden, en nadien aan de hand van foto’s wordt alles duidelijk in beeld gebracht. Prettige sfeer , uiterst klantvriendelijk, en verstaan hun vak. Een aanrader, en mocht het nodig zijn ga ik zeker als klant terug.

Schade niet goed afgewerkt