Vriendelijk ontvangen en de auto netjes gemaakt!! Binnen de afgesproken tijd! Leenauto meegekregen.
alles zonder problemen verlopen, wij hopen ze niet vaak te zien ivm met evt. schade maar als je ze nodig hebt zeker een aanrader!! Keurig!!

Vriendelijk en snelle dienstverlening met een uitstekend resultaat, ben uitermate tevreden

Erg behulpzame en professionele vakmensen. De communicatie vanuit schadebedrijf Schonewille was erg goed en professioneel. De auto was erg snel gemaakt. De auto ziet er na reparatie weer uit als... Erg behulpzame en professionele vakmensen. De communicatie vanuit schadebedrijf Schonewille was erg goed en professioneel. De auto was erg snel gemaakt. De auto ziet er na reparatie weer uit als nieuw!

Vriendelijke ontvangst en uitermate goede service

Proficioneel en vriendelijk

Prima zeer tevreden ,schade perfect verholpen.
Goede correcte service.

Met relatief weinig inspanning snelle beoordeling van de reparatiewerkzaamheden, flexibel in het maken van een afspraak inplannen en de werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Je wordt gebeld wanneer de... Met relatief weinig inspanning snelle beoordeling van de reparatiewerkzaamheden, flexibel in het maken van een afspraak inplannen en de werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Je wordt gebeld wanneer de auto gereed is en zelfs gewassen en schoon van binnen en verder geen omkijken naar de afhandeling met de verzekeringsmaatschappij.
Kortom, vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar.

Alles is goed verlopen. Het maken van een afspraak, de leen auto en het herstel .
Ik had schade aan de linkerzijde van de bumper. Bij een soortgelijke schade had een ander schadeherstelbedtijf maar een een gedeelte gespoten. Nu is de gehele bumper opnieuw gespoten.

Ik ben vriendelijk en netjes ontvangen, en er is intensief naar de schade bekeken en beoordeelt.
De auto is keurig en vakkundig opgeleverd, en was een bakse koffie beschikbaar.
Zeer...
De auto is keurig en vakkundig opgeleverd, en was een bakse koffie beschikbaar.
Zeer tevreden afgeleverd.

Netjes alles gerepareerd