De mensen die er werk zijn heel klantvriendelijk denken met je mee, maar komen vooral hun vakmanschap en kennis erg na. Ze geven een duidelijk prijs wat heg je zou gaan kosten en welke mogelijkheden... De mensen die er werk zijn heel klantvriendelijk denken met je mee, maar komen vooral hun vakmanschap en kennis erg na. Ze geven een duidelijk prijs wat heg je zou gaan kosten en welke mogelijkheden er zijn. Ze mogen trots zijn op personeel want ze hebben weer een klant erbij.

Keurige behandeling en een luisterend oor zeer tevreden

Afspraak is afspraak en gastvrij

Uitstekende service. Wij zijn vriendelijk en deskundig te woord gestaan. We konden snel geholpen worden. Afspraken zijn helder gecommuniceerd en nagekomen. De schade is professioneel hersteld. De... Uitstekende service. Wij zijn vriendelijk en deskundig te woord gestaan. We konden snel geholpen worden. Afspraken zijn helder gecommuniceerd en nagekomen. De schade is professioneel hersteld. De auto is piekfijn afgeleverd.

ASN Autoschade Rotterdam-Zuid is voor mij een uitstekende partner als het gaat om schadeherstel. In mijn geval een klein herstel buiten de verzekering om. ASN Autoschade Rotterdam-Zuid denkt hierbij... ASN Autoschade Rotterdam-Zuid is voor mij een uitstekende partner als het gaat om schadeherstel. In mijn geval een klein herstel buiten de verzekering om. ASN Autoschade Rotterdam-Zuid denkt hierbij met mij mee, en is bereid om het deukje met wat veeg-schade adequaat en tegen zeer draagbare kosten op te lossen. Eerst vooraf langsgaan en het een en ander bekijken, is voor mij niet moeilijk, het is vlakbij. Zo kon een fixed-price oplossing worden afgesproken, met op zeer korte termijn herstel-afspraak. Ik kon er op wachten, iets wat ook getuigt van vakmanschap en service gerichtheid. Het resultaat is een weer strakke auto. Aanrader!

ASN Rotterdam-Zuid is een top bedrijf!

Ik werd erg vriendelijk en snel geholpen.
Mijn auto is weer helemaal netjes nadat ik een grote vogel had aangereden en hij heel erg was beschadigd.
Er moesten veel onderdelen besteld...
Ik werd erg vriendelijk en snel geholpen.
Er moesten veel onderdelen besteld worden en de auto moest ook gespoten worden,maar desondanks was hij in 3 dagen klaar.
Maandagochtend had ik hem gebracht en woensdagmiddag stond hij picobello klaar.
Aardige medewerkers.

Snelle service en een eerlijke prijs. Prima!

Alles helemaal prima, makkelijk afspraak online regelen binnen 1 uur langs en binnen 1 week alles tip top gemaakt voor een hele goeie prijs.

Erg klantvriendelijk en de reparie wordt snel, vakkundig en mooi uitgevoerd.