Duidelijke informatie. Reparatie is keurig, Medewerkers hebben het naar hun zin zoals goed te merken is. en een prima bakkie.

Heel fijn! Transparant over de prijs, en eerlijk over het resultaat. Het resultaat is nog beter dan ik had verwacht. Aanrader dus

Prima, telefonisch snel bereikbaar, vervangend vervoer stond klaar, snelle afhandeling van de schade (2 dagen), balie medewerker bleef langer aanwezig omdat ik in de file stond.

De mensen zijn heel erg vriendelijk en de afspraken zijn duidelijk. Je komt niet voor verassingen staan. Al met al , zeer tevreden over alles van ASN.

Ga zo door ik ben zeer tevreden

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar. Bij aankomst ben ik goed geholpen, ook in het meedenken in mijn situatie. Ik kon alles vragen. De schade is super goed hersteld, ben echt blij met het resultaat.... Ze zijn telefonisch goed bereikbaar. Bij aankomst ben ik goed geholpen, ook in het meedenken in mijn situatie. Ik kon alles vragen. De schade is super goed hersteld, ben echt blij met het resultaat. Ik kreeg mijn auto tip-top, helemaal schoon terug. Ik ben heel tevreden!

Heel fijn contact, klantvriendelijke medewerkers met oog voor de mens. Denken met je mee en geven goed advies. Flexibel en aardig. Bedankt voor de goede service!

Na even twijfelen gezien locatie en huisvesting van dit bedrijf, toch aangemeld voor herstel van omvangrijke en lastige schade. Direct daarna vast kostenbedrag gekregen en tijdsafspraken gemaakt.... Na even twijfelen gezien locatie en huisvesting van dit bedrijf, toch aangemeld voor herstel van omvangrijke en lastige schade. Direct daarna vast kostenbedrag gekregen en tijdsafspraken gemaakt. Auto in perfecte staat weer afgehaald volgens afspraak.
Indien dit zich zou voordoen zou ik weer voor ASN kiezen en dit bedrijf aan anderen aanbevelen.

Goede informatie, goede service en een uitstekend resultaat.

Alles klopte, houden je netjes op de hoogte van de reparatie. Vervang auto was prima en ze denken met je mee.