Mijn ervaring met ASN is bijzonder goed te noemen.Toen ik vroeg of ik op de reparatie kon wachten was het antwoord ja dat kan.Na een kleine 3 kwartier was de deuk uit de deur en de achter spoiler... Mijn ervaring met ASN is bijzonder goed te noemen.Toen ik vroeg of ik op de reparatie kon wachten was het antwoord ja dat kan.Na een kleine 3 kwartier was de deuk uit de deur en de achter spoiler keurig gepolijst van mijn Renault Captur zoals afgesproken.
Tijdens het wachten kreeg ik 2 maal koffie aangeboden door het vriendelijke personeel.
Na afloop ging een van de leidinggevende mee naar de auto om te kijken of ik tevreden was over de reparatie. Ik was dik tevreden. Prima bedrijf.

Ben zeer tevreden over de dienstverlening van ASR. Ik had een deukje opgelopen als gevolg van een openslaande portier. Na contact met ASR kon ik daar snel terecht en werd de schade, waarvan eerst... Ben zeer tevreden over de dienstverlening van ASR. Ik had een deukje opgelopen als gevolg van een openslaande portier. Na contact met ASR kon ik daar snel terecht en werd de schade, waarvan eerst gezegd werd dat het waarschijnlijk niet helemaal hersteld kon worden, perfect hersteld, inclusief de kleine lakschade. Dit ook nog voor een redelijke prijs. Prima service.

Ondanks de drukte heel vriendelijk personeel en de kwaliteit van de reparatie. Perfect.
Snel uitgevoerd en voor een klein bedrag.

Zeer goed ontvangen en goed uitgelegd wat er gaat gebeuren top

De deuken die zijn ook netjes eruit gehaald, enige wat mij aansprak is dat er wel een aantal krassen terug te vinden waren door de equipments die zijn gebruikt. Maar die zijn deels ook op verzoek... De deuken die zijn ook netjes eruit gehaald, enige wat mij aansprak is dat er wel een aantal krassen terug te vinden waren door de equipments die zijn gebruikt. Maar die zijn deels ook op verzoek weg gepolijst.

Goed ontvangen bij de receptie door een vriendelijke dame.
Van te voren zeer goede uitleg gekregen alles is gegaan zoals verteld.
Als extraatje kreeg ik een auto terug die van binnen en...
Goed ontvangen bij de receptie door een vriendelijke dame.
Van te voren zeer goede uitleg gekregen alles is gegaan zoals verteld.
Als extraatje kreeg ik een auto terug die van binnen en buiten gereinigd was.

Zeer deskundige, bekwame, meedenkende personeel

Auto gebracht volgens afspraak,de voor + achter bumper had lakschade,is perfect met Spotrepair gerepareerd,was tevens de zelfde dag gereed, daarom kan ik dit bedrijf aanbevelen
Kortom prima...
Kortom prima service.

Vriendelijk personeel, goede service en duidelijke afspraken.