Algemene ervaring is positief. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Zodra er iets is, wordt er contact met je opgenomen. Ben tijdig geïnformeerd over wijzigingen. Medewerkers zijn goed... Algemene ervaring is positief. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Zodra er iets is, wordt er contact met je opgenomen. Ben tijdig geïnformeerd over wijzigingen. Medewerkers zijn goed op de hoogte: zij weten meteen over welke auto het gaat wanneer je belt.

Ik kon snel een afspraak maken en de schade is keurig hersteld voor de van tevoren afgesproken prijs en binnen de afgesproken tijd. Vervangend vervoer was aanwezig, maar daar heb ik geen gebruik van... Ik kon snel een afspraak maken en de schade is keurig hersteld voor de van tevoren afgesproken prijs en binnen de afgesproken tijd. Vervangend vervoer was aanwezig, maar daar heb ik geen gebruik van hoeven maken. Al met al een positieve ervaring

Vriendelijk en deskundig personeel. Auto werd zeer goed gerepareerd en thuis afgeleverd.

Onze ervaring is van het begin tot het eind prima: personeel, herstel, service in 2 woorden "'zeer tevreden"

Snelle service!

Het contact is laagdrempelig en correct. De schade wordt goed hersteld.
Het contact is laagdrempelig en correct. De schade wordt goed hersteld.
De schade aan mijn auto was niet erg groot, maar het herstel heeft bijna een week geduurd, doordat een bepaalde schade extern moest worden hersteld.
Ik kan dat begrijpen, maar had een actievere communicatie van ASN verwacht. Ik moest er nu steeds zelf naar vragen.

Een professioneel bedrijf met vriendelijk personeel.

Ik ben goed geholpen en er is goed werk geleverd. Ik ben enorm tevreden en zou zeker mijn auto opnieuw brengen mocht er iets aan moeten gebeuren

Alles is in goed overleg geregeld