Prettige service. Direct dezelfde dag een vervangend autootje! Na 4 weken mijn eigen auto weer als nieuw kunnen ophalen!

ASN Autoschade Burgum levert prima kwaliteit. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het herstel.

Nadat we een afspraak hadden gemaakt is de auto bij ons thuis opgehaald en omgeruild voor een leenauto. Erg fijn dat dit kon. De schade is toen binnen enkele dagen hersteld. Echter bleek bij de... Nadat we een afspraak hadden gemaakt is de auto bij ons thuis opgehaald en omgeruild voor een leenauto. Erg fijn dat dit kon. De schade is toen binnen enkele dagen hersteld. Echter bleek bij de oplevering dat er nog een deuk was gemist. Gelukkig hebben ze de auto weer meegenomen en binnen 1 werkdag hersteld. Op verzoek kreeg ik nog een potje lakverf. Ondanks de misser, is de auto vakkundig hersteld.

Ik ben door ASN uitstekend geholpen.
Een vakkundige en vlotte service!!

...........een tien is een tien, nietwaar...?

Klantvriendelijkheid en goede communicatie

Men heeft mij supersnel en flexibel geholpen, heel erg fijn omdat onze vakantie daardoor niet in gevaar kwam!

Vlotte dame achter de balie die niet vies is van een blote billen feestje!

Helemaal prima, geen bijzonderheden. Alles snel geregeld en binnen 1 week zat er een nieuw raam in mijn auto.

Goede afspaken