Fijne communicatie, mijn auto is vakkundig hersteld.

Uit de kunst!

Zeer klantvriendelijk.Snelle en adequate afhandeling.

Toegankelijk en vriendelijk personeel.
Auto was binnen de gestelde planning gereed.

Adequaat en net bedrijf

Een zeer vriendelijke telefoniste en ze werkt met fijne collega's .

Vlot een afspraak gemaakt, keurig vervangend vervoer en flexibel meegedacht over de reparatiedatum.
Schade netjes gerepareerd en auto schoongemaakt.

Wat een top bedrijf is ASN in Burgum. De mensen werken hier met een hart voor de zaak en voor de klant. Mijn auto stond eerst bij een ander schadebedrijf maar ASN heeft de auto daar weg gehaald en... Wat een top bedrijf is ASN in Burgum. De mensen werken hier met een hart voor de zaak en voor de klant. Mijn auto stond eerst bij een ander schadebedrijf maar ASN heeft de auto daar weg gehaald en opnieuw alles getaxeerd. Overal netjes van op de hoogte gehouden en eerlijke prijzen. Echt super een enorme aanrader en dat in eigen dorp :)

Uitstekend geholpen door ASN Burgum. Er word duidelijk gecommuniceerd over wat er gaat gebeuren en hoeveel tijd dit in beslag neemt. Het contact tussen mij en de medewerkers was uitermate... Uitstekend geholpen door ASN Burgum. Er word duidelijk gecommuniceerd over wat er gaat gebeuren en hoeveel tijd dit in beslag neemt. Het contact tussen mij en de medewerkers was uitermate klantvriendelijk. Erg netjes te woord gestaan elke keer als er telefonisch contact was geweest. Ga zo door!

Het was voor mij wel een stukje rijden naar jullie maar het was zeker de moeite waar. Jullie hebben de reparatie professioneel gerepareerd en zeer netjes afgewerkt.