Prima en snel geregeld. Punt van enige zorg: Automatisch systeem die mail stuurt dat auto gebracht en later indien gereed afgehaald kan worden, werkt alleen als mail gelezen kan worden. Dit lukt... Prima en snel geregeld. Punt van enige zorg: Automatisch systeem die mail stuurt dat auto gebracht en later indien gereed afgehaald kan worden, werkt alleen als mail gelezen kan worden. Dit lukt niet altijd. Antwoord terug is handiger, wat ook kan door bijvoorbeeld bellen.

Ik moest drie weken wachten voordat mijn auto aan de beurt was. Wel zeer tevreden over het resultaat! Mijn auto is bij mij thuis opgehaald. Keurig hersteld en weer weer voor de deur afgezet. Ik... Ik moest drie weken wachten voordat mijn auto aan de beurt was. Wel zeer tevreden over het resultaat! Mijn auto is bij mij thuis opgehaald. Keurig hersteld en weer weer voor de deur afgezet. Ik mocht ondertussen gebruik maken van een heel nette leenauto. Werd bovendien vriendelijk geholpen.

De automatisch gegenereerde afspraak bevestigingen zou ik nog even kritisch naar kijken. De tekst klopt niet als de auto wordt opgehaald/gebracht. ;-)

Goede afspraken ,vriendelijk personeel, werkzaamheden uitstekend

Prima, direct contact nadat de verzekering het had doorgegeven, goede afspraken en de repatatie ziet er goed uit.

Klantvriendelijk en goeie service. En een goeie afhandeling

Goed,
2x schade gehad en uitstekend hersteld

Het contact met Been is goed ze houden zich aan de afspraken en de schade is perfect gerepareerd ik ben zeer tevreden een dikke 9

Prima, vriendelijk personeel en willen graag helpen

Prima service verleend door ASN Autoschade Been Veendam na een schade aan mijn auto. Klantvriendelijk te woord gestaan en is zijn afspraken nagekomen. Daarnaast hebben ze mij na het brengen van de... Prima service verleend door ASN Autoschade Been Veendam na een schade aan mijn auto. Klantvriendelijk te woord gestaan en is zijn afspraken nagekomen. Daarnaast hebben ze mij na het brengen van de auto teruggebracht naar huis en nadat de auto klaar was, mij weer opgehaald van huis.

Ik heb een goede ervaring met de medewerkers
Denken goed mee en geven aan dat er nog meer schade is die tegen een redelijke prijs extra uit te voeren zijn.