J Braber

Top service en klantvriendelijkheid

Wim kateman

Zeer goed, adequaat en vriendelijk bij de verkoop van onze nieuwe auto.

Bas Maris

Als “oude” klant voel ik me nog steeds thuis bij dit AMES-bedrijf. Denken met de klant mee, geven eerlijk advies. Een 10 en de griffel van de juf. Hier wil je gewoon terugkomen.

CPM bv

Goede service bij de aanschaf van ID 3

Paul krapels

Weer de auto bij Ames gekocht en weer een positieve ervaring.

Marcel Peer

Levering leaseauto op priveadres

Niek Wiegerinck

Afspraak is afspraak en dat wordt uitmuntend nagekomen. Zo “eenvoudig” kan het zijn. Niet onnodig laten wachten en terugbellen zoals afgesproken. Ook als de terugbel afspraak nog niet direct het... Afspraak is afspraak en dat wordt uitmuntend nagekomen. Zo “eenvoudig” kan het zijn. Niet onnodig laten wachten en terugbellen zoals afgesproken. Ook als de terugbel afspraak nog niet direct het gewenste resultaat oplevert wordt je toch terug gebeld voor een update. Zo hoort het. ??

AW/Mail to Pay

Zeer klantvriendelijke medewerkers die ontzettend hun best doen om het bezoek zo prettig mogelijk te maken. Ben bij de aankoop va de auto geholpen en geadviseerd door de bedrijfsleider van de... Zeer klantvriendelijke medewerkers die ontzettend hun best doen om het bezoek zo prettig mogelijk te maken. Ben bij de aankoop va de auto geholpen en geadviseerd door de bedrijfsleider van de vestiging, die zeer gastvrij, klantgericht en deskundig is. Echt een topbedrijf!

Ridie Nijenhuis

Goede service.

A.Sluyter

Zeer goed geholpen in het hele traject . van bestellen ,proefritje tot uiteindelijk de hoofdprijs .Mijn eigen nieuwe T.Roc.