D. Mijnster / Marinco Survey

Er werd eerst goed doorgevraagd naar mijn wensen/eisen waaraan mijn nieuwe zakelijke auto moest voldoen. Daarna zeer goed advies gekregen. Dat alles in een goede sfeer. Pluim !

Frank Eerland

Super begeleiding bij aanschaf nieuwe leaseauto!

Peter Vrakking

Zeer goed

van Erp Taalman Kip

Het betreft de Seat Arona, in de private lease constructie. Ik heb reeds vele jaren zeer goede ervaringen met Ames/Dordrecht. Echter dit keer is gekozen voor de locatie Ridderkerk en verkoop... Het betreft de Seat Arona, in de private lease constructie. Ik heb reeds vele jaren zeer goede ervaringen met Ames/Dordrecht. Echter dit keer is gekozen voor de locatie Ridderkerk en verkoop adviseur Bram Korteweg. Wat bij het eerste contact met dhr. Korteweg opviel was dat hij de juiste vragen stelde over de gebruikerswensen. Deels vragen die niet eerder gesteld waren. Vervolgens is dhr. Korteweg met ons bij het uitzoeken van het model uitgegaan van de wensen van ons en de mogelijkheden i.p.v. de onmogelijkheden. Dit heeft ook daadwerkelijk geleid tot de Seat Arona die volledig voldoet aan onze wensen. Tenslotte heeft dhr. Korteweg tijdens de uiteindelijke aflevering alle tijd genomen om al onze vragen over het gebruik te beantwoorden en alle nieuwe mogelijkheden te demonstreren. samenvattend is hier sprake geweest van een service die volgens ons niet te overtreffen is. Dat betekent dat wij zonder enige aarzeling een 10 geven!

N van der Padt

Ik zocht een auto welke voor mij aan drie dingen moest voldoen er is goed met mij meegedacht en ik heb nu een heel fijne Seat Arona die aan al mijn wensen voldoet en ik ben heel prettig geholpen.

JW den Ouden

Prettig proces van orientatie tot aan daadwerkelijke aflevering, alle geduld bij het geven van uitleg over de werking van de elektrische Mii

Gooshouwer

Prima, goed geholpen!

Gerrit & Cora Rensink

Jesse is een topper !!!! Goed en vriendelijk behandeld was gewoon gezellig om in Oud Beijerland langs te gaan. Alles naar wens en duidelijk en eerlijke gesprekken gehad.... Jesse is een topper !!!! Goed en vriendelijk behandeld was gewoon gezellig om in Oud Beijerland langs te gaan. Alles naar wens en duidelijk en eerlijke gesprekken gehad. .............................................................................................................. Zou graag voetnoot willen plaatsen voor onze zeer negatieve ervaring bij Hoogeboom auto in Rotterdam wat een arrogante man met spillebenen op de occassions boven omdat mijn man oude schoenen droeg (steunzolen) wilde hij ons nog geen eens helpen laat staan auto verkopen, gemiste kans voor deze man !!!!...............................................................................................................Dan kom je in Oud Beijerland bij Jesse en vriendelijke collega ik geloof David (roodbruin haar) alsof je thuiskomt super behandeld alles naar wens en uiteindelijke resultaat was een nieuwe auto !!!

John van Dillen

Onze ervaring is op en top super te noemen dhr. Rowin Laureij heeft ons echt zeer vriendelijk en zeer bekwaam geholpen met de aanschaf van onze Seat Arona

André en Jeanet Buitendijk

Nette en vriendelijke verkopers,niet opdringerig,en denken mee.