Dick Elzinga

Bijna voor veel geld het schip in.

Tomas v. Woerkom

Goede ervaring, d.w.z. nette aflevering van de auto en goede service omtrent (e.g. op de hoogte houden van de voortgang van de nieuwe leaseauto)

Jaap Blijleven

Zeer prettig geholpen, ook tijdens de corona-beperkingen

Marinus van der Kleijn

Bij het bepalen of wij een nieuwe auto zouden kopen of dat private lease een goede optie zou zijn hebben wij een zeer goed contact gehad met de Seat dealer in Dordrecht waarbij men goed met ons... Bij het bepalen of wij een nieuwe auto zouden kopen of dat private lease een goede optie zou zijn hebben wij een zeer goed contact gehad met de Seat dealer in Dordrecht waarbij men goed met ons hebben meegedacht. Ook bij het bestellen, de voortgang en uiteindelijke levering van onze Seat was het contact met de dealer heel prettig en persoonlijk en heeft ons een goed gevoel gegeven.

Jan Vermaas

Al meerdere malen n auto bij Ames gekocht en steeds op een correcte en vriendelijke manier geholpen

H.Gaedtke

Mooi ontvangst ruimte. Fijn ontvangst en hulpzaam

K. Bolt

Vorige maand heb ik bij Ames een Seat Ibiza gekocht en mijn 16 jaar oude VW Sharan ingeleverd. Het was best even slikken om mijn vertrouwde auto in te leveren. Onze trouwe bak die ons al die jaren... Vorige maand heb ik bij Ames een Seat Ibiza gekocht en mijn 16 jaar oude VW Sharan ingeleverd. Het was best even slikken om mijn vertrouwde auto in te leveren. Onze trouwe bak die ons al die jaren nooit één keer heeft laten staan. Maar toen ik wegreed in mijn mooie rode Seat, was ik toch heel blij!

Rob van Maanen

Uitstekend contact en uitstekende service

RB

Mijn ervaring is dat ik vriendelijk geholpen ben.

Plancke

Prettig, bekwaam personeel