Ben de Weerd

Super geholpen

Corine Slingerland

Ames Ridderkerk heeft onze verwachtingen overtroffen Het eerste bezoek, de proefrit, de aanschaf en de aflevering.......het was een geweldige ervaring. Klantvriendelijkheid bestaat dus nog. Dhr. B.... Ames Ridderkerk heeft onze verwachtingen overtroffen Het eerste bezoek, de proefrit, de aanschaf en de aflevering.......het was een geweldige ervaring. Klantvriendelijkheid bestaat dus nog. Dhr. B. Korteweg verdient alle credits. Waarbij gezegd moet worden dat ook zijn collega's in Ridderkerk net zo vriendelijk en behulpzaam waren.
De aflevering was een beleving op zich. Zo leuk!! En ook daarna houdt het niet op. Ik zal het niet verklappen maar het maakt dat je je als klant zeer welkom voelt. Het is dat de beoordeling maar tot maximaal een 10 gaat. Daarom geef ik graag een 10+

P. Lagendijk

We zijn hier uitstekend geholpen, goede informatie ontvangen, mooie auto kunnen uitzoeken.

Anne

Heldere communicatie, komt afspraken na.

Gerard Muilwijk

De verkoper Rowin Laureij die ons nu voor de tweede maal geholpen heb met een private lease auto een Seat Ibiza is zeer goed bevallen. Een top bedrijf met veel service en fijne verkoper.

Riemersma

Afspraak gewoon uitgevoerd. 2 Fiets cadeaubonnen ontvangen waar we niets aan hebben. Gemiste kans!

Simon Cornet

Zeer fijn.

Patrick Rijgersberg

Top

J. van Andel

Al vele jaren naar alle tevredenheid geholpen.

Virtual Sciences

Super