Ronald

Topschoenen voor een prima prijs!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Jolanda Van de Ree

Prachtige sneakers ! Niet van nieuw te onderscheiden! Ik moest zoeken naar het ‘mankement’.

Pascal Donders

Prima. Ik moet wel nog een paar retourneren, dus daar nog geen ervaring mee. Verder een goed concept met goede prijzen. Levering ook prima.

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Het retour proces loopt doorgaans prima bij ons. We zien u graag terug bij 95percent

Roos van Stuijvenberg

Perfecte service en zo goed als nieuwe schoenen!!

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Yvonne Van Ham

Goede ervaring mooie schoenen voor mooie prijs

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Walda Arents

Bij ontvangst van de veterboots ontbrak helaas lipje van een rits. Mocht op hun kosten laten maken. Maar de schoenmaker vertelde dat ik dat niet moet willen omdat er hele nieuwe rits in moest omdat... Bij ontvangst van de veterboots ontbrak helaas lipje van een rits. Mocht op hun kosten laten maken. Maar de schoenmaker vertelde dat ik dat niet moet willen omdat er hele nieuwe rits in moest omdat de rem erop zat van de rits. 95percent bood aan om het aankoop bedrag terug te storten plus de verzendkosten. En schoenen hoefden niet retour. Ik kreeg bedrag meteen terug op mijn rekening. Wauw gewoon. Deze service nog nooit meegemaakt.

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor u hele mooie review. Fijn dat de klantenservice uz zo goed heeft kunnen helpen. Hopleijk tot gauw bij 95percent.

Jans Van boxtel

Zeer goed

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Gemma Peters

Prima, goede service

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Abs van Houtert Liesbeth

suzanne

Prima Kwaliteit voor een zachte prijs !

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent