Mark Jager

Persoonlijk, vriendelijk en duurzaam met een erg duidelijke en bereikbare klantenservice!

Ans Willemsen

Mijn bestelde schoenen waren helaas te groot. Ze hadden de status "zo goed als nieuw" zagen er idd aan buitenzijde wel goed uit maar binnenkant niet alsof ze slechts 1 dag gedragen waren zoals de... Mijn bestelde schoenen waren helaas te groot. Ze hadden de status "zo goed als nieuw" zagen er idd aan buitenzijde wel goed uit maar binnenkant niet alsof ze slechts 1 dag gedragen waren zoals de algemene info op jullie website vermeld. Bv Afdrukken van een hielkussentje wat geplakt heeft gezeten, vieze binnenzool . In dat geval vind ik de prijs nog aan de hoge kant, ook omdat jullie de advies nieuwprijs vermelden terwijl dezelfde schoen online bij andere aanbieders al goedkoper wordt aangeboden. Daarom 3 sterren. Her verschil is dan stuk kleiner. Toch vind ik het concept interessant en de moeite waard bij anderen aan te bevelen.

Lutha Velthuis

Prima, ik vind het een prachtig concept! En ben zeer tevreden. Dit was de derde aankoop .. Dus ik ben een tevreden klant!! Ga zo dooršŸ‘

Vincent

Al vaker schoenen besteld via deze website. Deze keer zat er een kleine onvoorziene beschadiging op de schoen, hier de klantenservice een mailtje over gestuurd. En direct kwamen zij met een zeer... Al vaker schoenen besteld via deze website. Deze keer zat er een kleine onvoorziene beschadiging op de schoen, hier de klantenservice een mailtje over gestuurd. En direct kwamen zij met een zeer schappelijke oplossen. Hele fijne website waar je nog echt goed geholpen wordt.

Steven Van Holsbeke

Zeer vlot en heel scherpe prijs

christien duiven

Snelle bezorging en leuke site alleen had ik leuker gevonden als ze ook nauwkeurig het probleem hadden vermeld dan had mijn keuze misschien op andere sneakers gevallen

Annette

Goed, snelle leveren mooie schoenen

Moniek van Kasteren

Top!

SIetske Veldman

Super

Ria Wobma

Snelle levering. Goed verpakt. heldere website