Linda Melk

Schoen leek al even gedragen te zijn, grijze vegen op sommige plekken. Veters niet zo wit en leer iets gekreukt.
Wel stevige mooie schoen. En mooie prijs.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Waren de schoenen die u besteld had wellicht 3 sterren schoenen? Deze bevatten inderdaad lichte gebruiksporen. Daar is de prijs dan inderdaad ook naar. We hopen u terug te... Bedankt voor uw review. Waren de schoenen die u besteld had wellicht 3 sterren schoenen? Deze bevatten inderdaad lichte gebruiksporen. Daar is de prijs dan inderdaad ook naar. We hopen u terug te zien bij 95percent.

Esther Jansen

Snelle levering van perfecte schoenen.

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

A. Kruijdenberg

Goed bereikbaar en duidelijke communicatie gericht op een lange termijn relatie. Schoenen die ik geleverd kreeg hadden op bepaalde plekken mankementen. De ritsen functioneerden niet en naden waren... Goed bereikbaar en duidelijke communicatie gericht op een lange termijn relatie. Schoenen die ik geleverd kreeg hadden op bepaalde plekken mankementen. De ritsen functioneerden niet en naden waren losgelaten. De Schoenen zaten wel goed, dus mocht ik ze op kosten van 95percent laten repareren. Alles is goed verlopen.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

ac de kuijer

Merkproduckten voor een prima kwaliteit en prijs

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Lisette van Knippenberg

Fantastisch!!!
Al een paar keer schoenen hier besteld en het is altijd TOP.
Fantastisch!!!
Al een paar keer schoenen hier besteld en het is altijd TOP.
Laatst wel een klein dingetje aan de schoen waardoor ik niet zeker wist of ik ze wilde houden. Dus even over gebeld. Toen kreeg ik nog een extra korting en als ze toch stuk gaan kan ik ze schoenmakerbon bij hen declareren. Wat een geweldige service! En zeker ook goed voor de Foodpint van de aarde.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Ron van Ommeren

Mooie als nieuwe schoenen voor een kleine prijs, top!

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Ronald

Topschoenen voor een prima prijs!

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Jolanda Van de Ree

Prachtige sneakers ! Niet van nieuw te onderscheiden! Ik moest zoeken naar het ‘mankement’.

Pascal Donders

Prima. Ik moet wel nog een paar retourneren, dus daar nog geen ervaring mee. Verder een goed concept met goede prijzen. Levering ook prima.

Reactie 95percent:

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Het retour proces loopt doorgaans prima bij ons. We zien u graag terug bij 95percent

Roos van Stuijvenberg

Perfecte service en zo goed als nieuwe schoenen!!