Herman Hoesen

Heel goed en goede service

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

M Maas

Best wel goed, maar de maatvoering moet beter vermeldt worden op de site als het afwijkt van de standaard (maat G) nu heb ik al 2x wijdte H toegestuurd gekregen bij Gabor schoenen.
En...

En het telefoon no. duidelijker vermelden op de pakbon/site
06-…… ipv + 31. 85. 01828…..

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. We hebben hem intern opgepakt. Hopelijk tot ziens bij 95percent.

Vera Bergh-Dirks

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Mooie laarsjes voor een lage prijs. Ze zien er als nieuw uit. Ook een snelle levering.

M Davidzon

Prima bedrijf, ben erg voorstander van gebruik van gebruikte/geretourneerde goederen. Mis wel wat meer informatie over het product. Kreeg sneakers met een brede leest. Had ik dit van tevoren... Prima bedrijf, ben erg voorstander van gebruik van gebruikte/geretourneerde goederen. Mis wel wat meer informatie over het product. Kreeg sneakers met een brede leest. Had ik dit van tevoren geweten, dan had ik ze niet besteld omdat ik een hele smalle voet heb. Gevolg, weer een retour....

Reactie 95percent:

Hartelijk dank voor uw review. We snappen uw punt en wij zijn hier mee bezig om dit in de toekomst beter te maken.

Arjeh Mesquita

Snel en precies zoals beschreven. Goeie zaak!

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Margot Spaargaren

Zoals altijd een prima ervaring met 95Percent

Roger Gorissen

Ik heb nog steeds geen bericht van 95percent, dat de teruggestuurde schoenen goed ontvangen zijn terwijl ze al een geleden zijn afgeleverd door Post NL, ook nog steeds iets gehoord wanneer ik het... Ik heb nog steeds geen bericht van 95percent, dat de teruggestuurde schoenen goed ontvangen zijn terwijl ze al een geleden zijn afgeleverd door Post NL, ook nog steeds iets gehoord wanneer ik het geld terugkrijg

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, de klantenservice heeft geprobeert contact met u te zoeken, maar tot op heden krijgen zij geen reactie. Uw retour is uiteraard afgehandelt.

S Hornung

Snel en goed

Marla Van Overbeek

Heel goed! Ik ben zeer tevreden over mijn zwarte Ecco sneakers maar 36. Ze zijn als nieuw en ik wacht nu tot er een paar witte Ecco sneakers worden aangeboden van dezelfde hoge kwaliteit, maar met... Heel goed! Ik ben zeer tevreden over mijn zwarte Ecco sneakers maar 36. Ze zijn als nieuw en ik wacht nu tot er een paar witte Ecco sneakers worden aangeboden van dezelfde hoge kwaliteit, maar met een flinke korting op de nieuwprijs.

Mark Jager

Persoonlijk, vriendelijk en duurzaam met een erg duidelijke en bereikbare klantenservice!

Reactie 95percent:

Maar dit is een leuke review, dank u wel hiervoor. Duurzaamheid staat inderdaad bij ons voorop. Tot gauw bij 95percent