Roel van der Nagel

Ik kocht een paar schoenen via marktplaats. Alles werd goed en snel geregeld en netjes opgestuurd met begeleidende tekst

Lisa

Super!!

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Brenda Aalders

Schoenen gekocht met lichte gebruik sporen. Nou er zat 1 klein veegje aan de zijkant van de zool. Schoenen zien er uit zoals afgebeeld. Ik ben heel blij met mijn Schoenen en ga de volgende aankoop... Schoenen gekocht met lichte gebruik sporen. Nou er zat 1 klein veegje aan de zijkant van de zool. Schoenen zien er uit zoals afgebeeld. Ik ben heel blij met mijn Schoenen en ga de volgende aankoop weer via hier doen.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

cindy markus

Super snel, vertrouwd en goed

Niels van Zetten

Top. Goede kwaliteit zoals beloofd, voor veel minder geld dan nieuw! Net niet nieuw, maar duurzaam en dus een veel betere keuze.

Deborah

Helemaal mooi, dank u wel voor deze review. Tot gauw bij 95percent

Johanna KELKBOOM

Zeer snel, correct en veilig.

Lucy Terlien

Artikelen snel in huis

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Toos Ligtenberg

Snelle levering en keurige schoenen!

Ingeborgh Mook

Zeer goede ervaring, goede service indien er toch iets mankeert aan de schoenen. goed bereikbaar per tel/mail.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor dit mooie compliment, hier zijn we heel trots op.