JH Wissink

Schoenen snel geleverd volgens afspraak. Gekozen voor de hoogste kwaliteit bij het bestellen en inderdaad de schoenen zijn als nieuw ! Tevreden met deze 1e aankoop. Zeker voor herhaling vatbaar.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

PLM Van Strien

Hele goede ervaring

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Luuk Dinjens

Mooi product, perfect gerefurbished. Goeie en nieuwe zool.

Reactie 95percent:

Hey dat is leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review. We zien u graag terug bij 95percent

Brenda Krijgsman

Snelle service en goede schoenen.

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Etienne kremer

Zeer goede klanten en andere service.
Goede producten
Zeer coulante omruil service

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Casper

Goede ervaring. Netjes geholpen in de winkel en uiteindelijk op de website besteld. Prima schoenen die er erg goed uitzien

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Annemarie

Niet goed, een 40 besteld maar kreeg kleinere maat…niet beetje verschil maar zeker 2 maten.

Monica Koch

Sneller levering,en producten zoals aangegeven.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Willem van Wegen

Hele mooie spullen, goede service en snelle bezorging...hoef te niet voor naar de schoenen zaak ! Ik zeg DOEN! Willem van Wegen

Lucy de Keijzer