Monica Koch

Sneller levering,en producten zoals aangegeven.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

Willem van Wegen

Hele mooie spullen, goede service en snelle bezorging...hoef te niet voor naar de schoenen zaak ! Ik zeg DOEN! Willem van Wegen

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Lucy de Keijzer

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Har Hendriks

Zeer positief

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

h. de Kovel

Een ontzettend leuk bedrijf waar ik al de nodige paren schoenen gekocht heb

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

Johanna Van den Poel

Ik heb een paar schoenen gekocht en die waren perfect, proper niet versleten en helemaal volgens de beschrijving. Ik ben heel tevreden.

Een 10. Fantastisch hartelijk bedankt hiervoor. Tot ziens bij 95percent

Hans Claessens

Maakt me blij

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo blij bent met 95percent. Graag tot ziens bij 95percent

Peggy Snepvangers

Mooie schoenen voor een mooie prijs, snelle levering

Top, hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We zien u graag terug bij 95percent

Jacqueline Feenstra

Heel goed

Linda Melk

Schoen leek al even gedragen te zijn, grijze vegen op sommige plekken. Veters niet zo wit en leer iets gekreukt.
Wel stevige mooie schoen. En mooie prijs.

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review. Waren de schoenen die u besteld had wellicht 3 sterren schoenen? Deze bevatten inderdaad lichte gebruiksporen. Daar is de prijs dan inderdaad ook naar. We hopen u terug te... Bedankt voor uw review. Waren de schoenen die u besteld had wellicht 3 sterren schoenen? Deze bevatten inderdaad lichte gebruiksporen. Daar is de prijs dan inderdaad ook naar. We hopen u terug te zien bij 95percent.