Jeroen Postma

Mooie schoenen voor lage prijs

Reactie 95percent:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, hier zijn we super trots op. Graag zien we u terug op 95 percent

Tanja de Voogd-Zwarteveen

Wat een super idee om schoenen een tweede leven te geven. Bergschoenen zagen er als nieuw uit.

Jacques De Zwaan

Ja weetje de schoenen waren echt bijna niet van nieuw te vergelijken wel de prijs die was mooi voor mijn portemonnee. ;-)

E

Slecht, verkeerde omschrijving van het product, retourneren meer dan een week!

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw review, U heeft contact gehad met de klantenservice hierover. Hopelijk hebben zij het na tevredenheid opgelost.

Corine Poortvliet

We kregen mooie schoen voor mijn zoon tegen een goede prijs. Levering duurde wel wat langer als een dag, maar dat was niet erg.

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Graag tot gauw bij 95percent

Th. Reicheld

Uitstekend, s avonds besteld, volgende dag geleverd.

Helemaal mooi, dank u wel voor deze fantastische review. Tot gauw bij 95percent

M Geugjes-Hoekstra

Zeer tevreden !

Maaike van de Streek

Prima eerste ervaring. Schoenen als nieuw, vlotte levering. Ik heb mijn winkel gevonden!

Reactie 95percent:

Bedankt voor uw mooie review, we zijn hier super trots op en zien u daarom graag terug bij 95percent

H. Groen

Leuke schoentjes gekocht.
Leuke schoentjes gekocht.
Helaas stond er alleen een duidelijke foto van de rechter schoen en niet van de linker (die juist wat lovertjes mist) ondanks dat toch de schoentjes gehouden vanwege de prijs, goede kwaliteit en volgens mij nieuwe schoenen.
Andere schoentjes zijn te groot dus gaan weer retour.

Reactie 95percent:

We zijn erg blij met uw review. Dank u wel hiervoor. Uw retour wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld. Graag tot gauw bij 95percent

JH Wissink

Schoenen snel geleverd volgens afspraak. Gekozen voor de hoogste kwaliteit bij het bestellen en inderdaad de schoenen zijn als nieuw ! Tevreden met deze 1e aankoop. Zeker voor herhaling vatbaar.