Carla

We zijn heel blij met de Mr. Jealousy: goeie tips en service, prachtige kleur kunnen kiezen en mooie kwaliteit geleverd!

Annemarie

Wij vielen op de prachtige kleuren van de lamellen, gewoon weer wat anders dan wat je overal ziet. Perfect op maat en binnen twee weken geleverd door een bezorg dienst die op tijdvak van 1 uur zelfs... Wij vielen op de prachtige kleuren van de lamellen, gewoon weer wat anders dan wat je overal ziet. Perfect op maat en binnen twee weken geleverd door een bezorg dienst die op tijdvak van 1 uur zelfs aangeven hoe laat ze het pakket afleveren. Fantastisch wat een verademing vergeleken met veel andere bedrijven. De kwaliteit is ook erg goed net zoals de afwerking. Zeer tevreden klant !

Denise

Lang gezocht naar de juiste raambekleding. Door het aanbod bijzondere kleuren passen de jaloezieën perfect in ons interieur. De kwaliteit is heel mooi. Blij dat ik Mr. Jealousy heb ontdekt!

Cuny

Hier word je toch blij van! Ruime keuze, eenvoudig zelf te meten en overzichtelijk bestelproces, mooie jaloezieën, en héérlijke marketing, waar we ook blij van werden!

Lydia

Mooie jaloezieën en je kunt ze in prachtige kleuren kiezen. Kaartje was leuke marketing actie.

Maria schut

Geweldig, van start bestelling tot aan het ontvangen van de prachtige jaloezieën! Ze staan mooi en hebben al veel complimenten gekregen.
En het kaartje wat wij in de tussentijd ontvingen was...
En het kaartje wat wij in de tussentijd ontvingen was super leuk!

Melissa

Prachtige jaloezieën! Echt hele mooie kleuren, super mooie kwaliteit en heel makkelijk te bevestigen. Ik ben fan!

Lonneke

Supermooie en hippe jaloezieën! Fijne en snelle service!