Louis

Perfecte kleurstalen en een super mooi geleverd product. Heel blij mee!

Tamara

Zeer klantvriendelijk, heb een aantal keer contact gehad waarbij snel werd gereageerd. Inmiddels al 3x besteld!

Ineke

Geweldig leuk bedrijf. Als je een bestelling doet, krijg je een handgeschreven kaart. Hoe leuk is dat. De jaloezieën zijn prachtig. Verkrijgbaar in prachtige kleuren. Nu 2 keer een bestelling... Geweldig leuk bedrijf. Als je een bestelling doet, krijg je een handgeschreven kaart. Hoe leuk is dat. De jaloezieën zijn prachtig. Verkrijgbaar in prachtige kleuren. Nu 2 keer een bestelling gedaan. Zeer tevreden

Robin

Everything was perfect, customer service helpt me with the website error. Delivery service was on point! The finished look is what I wanted. Thank you Mr.Jealousy

Ellen

Super tevreden met onze jaloezieën, ze zijn zo mooi! We heben gekozen voor de velvet bruin met zwarte band en zwarte boven en onderkant. De service is ook perfect. Er was een foutje ontstaan in de... Super tevreden met onze jaloezieën, ze zijn zo mooi! We heben gekozen voor de velvet bruin met zwarte band en zwarte boven en onderkant. De service is ook perfect. Er was een foutje ontstaan in de bestelling en dat is direct opgepakt en geregeld.

Marlon

Superblij dat er nu ook een partij is die mooie kleurtjes levert i.p.v. alleen die saaie wit/grijzige variant. De jaloezieën zijn erg mooi van kwaliteit en lekker mat, helaas was bij mij de bovenbak... Superblij dat er nu ook een partij is die mooie kleurtjes levert i.p.v. alleen die saaie wit/grijzige variant. De jaloezieën zijn erg mooi van kwaliteit en lekker mat, helaas was bij mij de bovenbak + onderlat niet helemaal naar wens, dit week (qua kleur) af van de foto’s. Dit is echter heel goed opgelost en ik ben van mening dat veel bedrijven nog veel kunnen leren van Mr. Jealousy’s klantenservice. Erg snelle en vriendelijk feedback. Dank daarvoor! Zeer gewaardeerd <3

Marieke

Hele mooie jaloezieën..! Vriendelijk bedrijf met een persoonlijke benadering. Ik bestel zeker volgende keer weer!

Susan

Blij met Mr. Jealousy! Goede service en supermooie jaloezieën in geweldige kleuren. Goede uitleg ook rondom bestellen, inmeten en monteren. Fijn dat je kleurstalen kan bestellen om een goed idee te... Blij met Mr. Jealousy! Goede service en supermooie jaloezieën in geweldige kleuren. Goede uitleg ook rondom bestellen, inmeten en monteren. Fijn dat je kleurstalen kan bestellen om een goed idee te krijgen van het materiaal en de kleur.