Ilse

Heel blij met de op maat jaloezie. Was ook veel sneller geleverd dan verwacht, top!

Priscilla

Prachtige jaloezieën geleverd, mooie kwaliteit en goede service. Levering was vroeger dan gepland, een aanrader

Veronique

Zeer tevreden over de kwaliteit en service van Mr Jealousy!
We hebben zowel houten als aluminium jaloezieën gekocht en beide producten zijn van uitstekende kwaliteit.
Door onze eigen...
Zeer tevreden over de kwaliteit en service van Mr Jealousy!
Door onze eigen domme fout was er een foutieve levering gebeurd. Dankzij een uitstekende klantenservice zijn we tot een fijne oplossing gekomen.

Jynthe

Mooie lamellen door een bedrijf met een heel leuke branding!

Ank

Super leuk en fijn bedrijf, een verademing door hun "persoonlijke" manier van werken.
Hele mooie roze jaloezieën geleverd en sneller dan verwacht.
Een aanrader.

Rebecca

Top ervaring met Mr. Jealousy!
In eerste instantie verkeerde maat doorgeven, dit werd binnen 5 minuten opgepakt en gecorrigeerd (check je maten dubbel :P)

De jaloezie hangt nu (en...
Top ervaring met Mr. Jealousy!

De jaloezie hangt nu (en zeker niet onbelangrijk, binnen 3wk) en hij staat heel chique! Wij hebben de kleur coffee koper met zwarte ladderkoord.

Bedankt Mr. Jealousy!

Yvonne

Prachtige jaloezieën geleverd, mooie kwaliteit en met perfecte maten. Klein minpuntje was een enigszins vertraagde levering.

Manieke

Hip en modern concept, leuke manier van marketing. Staaltjes zijn makkelijk te bestellen en worden snel geleverd. Zien er ook mooi uit. Het bestellen van het uiteindelijke product was ook een... Hip en modern concept, leuke manier van marketing. Staaltjes zijn makkelijk te bestellen en worden snel geleverd. Zien er ook mooi uit. Het bestellen van het uiteindelijke product was ook een gemakkelijk proces, vriendelijke site. Levering ging top en ook het monteren was zo gedaan. Het hangt prachtig bij mij in de keuken. Ik raad Mr. Jealousy zeker aan!

Stella

Prachtige jaloezieën, mooi materiaal, prachtige kleur, vriendelijke klantenservice

Tom

Perfecte afmetingen. Keurig en stevig verpakt. Heel mooi product.