Werkwijze Monteur

Positief

* realisatie afspraak kort na verzoek
* goed advies en uitleg op basis van ervaring
* netjes en nauwkeurige uitvoering van de werkzaamheden
* de klant is koning (persoonlijke...
* realisatie afspraak kort na verzoek
* goed advies en uitleg op basis van ervaring
* netjes en nauwkeurige uitvoering van de werkzaamheden
* de klant is koning (persoonlijke wensen zijn leidend)

Nee

Fam bos

Vriendelijk en vakbekwaam personeel.
Zeer tevreden met het eindresultaat.

Vriendelijk personeel,goed werk afgeleverd

We hebben een open en vriendelijke benadering ervaren.
Gemaakte afspraken zijn na gekomen.
We hebben een open en vriendelijke benadering ervaren.
Gemaakte afspraken zijn na gekomen.
Overleg met de monteur was erg prettig en daarmee konden wij de voorzieningen in het plafond tijdig op elkaar afstemmen.

Prettige bejegening.
Afspraak is afspraak.

Wij hebben super goeie ervaringen met mondea.

Ze geven op een rustige manier duidelijk uitleg over hun producten, en laten ook de vele mogelijk heden zien. Verder werken ze keurig netjes en vlot.

N.v.t

Marjan Groen

Super echt een aanrader

Komt de afspraken na en werken zeer nauwkeurig en erg netjes

H. Haken

Een goede communicatie, snelle service. Professionele werknemers. Goede kwaliteit en juiste prijsopgave.

Goede kwaliteit.

R de Ruiter

In 1 woord top ... goede service en een hele mooie trap ..afwerking ook heel goed en trapmonteur was super vriendelijk en legt alles goed uit en denkt ook mee

Zij denken mee en kijken echt of het haalbaar is

Niet ga zo door

Vakantiepark 't Rheezerwold

Uitstekende service en strak werk

Vakmanschap

n.v.t.

J.Bakker

Bij de koop zijn we goed geïnformeerd van alle mogelijkheden. Helaas werd de monteur foutief bevoorraad met LED verlichting waardoor het niet klopt. Hebben we eigenlijk niets van gemerkt omdat de... Bij de koop zijn we goed geïnformeerd van alle mogelijkheden. Helaas werd de monteur foutief bevoorraad met LED verlichting waardoor het niet klopt. Hebben we eigenlijk niets van gemerkt omdat de zelfde dag het probleem werd opgelost. Keurig afgewerkt en er werd overal ruim aandacht aan besteed.

Spontaniteit en liefde voor het product. Goede voorbeelden aan de hand van foto's en monsters. Nette afwerking. Prijs - kwaliteit prima in orde.

Helaas is er een 1 LED lamp die verzonken moest worden waardoor de lichtval anders wordt op 1 trede. Erg jammer en volgens de monteur kon dat niet anders. Jammer voor zo'n kwaliteitsproduct. Helaas is er een 1 LED lamp die verzonken moest worden waardoor de lichtval anders wordt op 1 trede. Erg jammer en volgens de monteur kon dat niet anders. Jammer voor zo'n kwaliteitsproduct.

LED verlichting dimbaar maken zou een verbeterpunt kunnen zijn, achteraf hadden we die ook genomen maar werd niet aangeboden.

Nabellen of alles naar wens is verlopen, of even langs komen om te kijken zou fijn zijn.

Saleswizard

Mondea is een deskundig bedrijf dat ons goed heeft geadviseerd over akoestische plafonds. Uiteindelijk hebben we deze ook laten monteren. Het ziet er mooi uit en het resultaat is naar wens.

Duidelijk
Goede communicatie