Vivian Verheijen

Informeel en helder!

“Op een informele en heldere manier maakten we kennis met Modation. Fijn ook dat het een klein groepje was hierdoor kon iedereen zijn/haar vragen over Google analytics bespreken met praktische tips... “Op een informele en heldere manier maakten we kennis met Modation. Fijn ook dat het een klein groepje was hierdoor kon iedereen zijn/haar vragen over Google analytics bespreken met praktische tips van Maarten die je direct kunt uitvoeren. OSCI.nl Atelier voor handgemaakte tassen en workshops heeft er zeker iets aan gehad. Bedankt”

Vivian Verheijen

Op een informele en heldere manier maakten we kennis met Modation. Fijn ook dat het een klein groepje was hierdoor kon iedereen zijn/haar vragen over Google analytics bespreken met praktische tips... Op een informele en heldere manier maakten we kennis met Modation. Fijn ook dat het een klein groepje was hierdoor kon iedereen zijn/haar vragen over Google analytics bespreken met praktische tips van Maarten die je direct kunt uitvoeren. OSCI.nl Atelier voor handgemaakte tassen en workshops heeft er zeker iets aan gehad. Bedankt

Roelof Weerstand

Interessante middag gehad, met doelgerichte informatie waar je direct mee aan de slag kunt gaan. Voor iedereen die met analytics werkt is het aan te bevelen.

www.fietsweb.nl

Tom Van Rooijen

Op maat training.

“Goede training op maat. Veel leren en direct toepassen op eigen situatie werkt erg prettig. Daarnaast kon ik op korte termijn een 1-op-1
training krijgen voor combinatie Adwords en Analytics....
training krijgen voor combinatie Adwords en Analytics. Bedankt!”

Tom van Rooijen

Goede training op maat. Veel leren en direct toepassen op eigen situatie werkt erg prettig. Daarnaast kon ik op korte termijn een 1-op-1 training krijgen voor combinatie Adwords en Analytics.... Goede training op maat. Veel leren en direct toepassen op eigen situatie werkt erg prettig. Daarnaast kon ik op korte termijn een 1-op-1 training krijgen voor combinatie Adwords en Analytics. Bedankt!

Prima training, begrijpelijk voor een niet-technisch persoon.

“Het was een prima training, heb veel geleerd en tips gekregen om het monitoren van onze eigen website te verbeteren. Ga ik zeker toepassen!
Maarten is een prettige docent en is in staat om...
Maarten is een prettige docent en is in staat om technische zaken in begrijpelijke taal aan een niet-technisch persoon duidelijk te maken.”

Maarten is een prettige docent en is in staat...

Lotte Van Rooij

Absolute aanrader voor iedereen die overweegt met Adwords te gaan werken.

“Zeer leerzame workshop en een absolute aanrader voor iedereen die overweegt met Adwords te gaan werken. Mijn vriend wil met een collega waarschijnlijk ook deze workshop gaan volgen.”

Lotte van Rooij

Brent Renniers

Zeer kundig en professioneel.

“Maarten was zeer kundig en professioneel. Ik vond de flexibele instelling erg prettig. Wellicht hebben we in de toekomst nog contact. ”