Seger

Interessante workshop waarbij de grondslagen van
Adwords duidelijk worden uitgelegd

Anne Waninge

Deze workshop is zeker een aanrader voor zowel beginners als ook mensen die al met Google Analytics werken!

Ik had al voorkennis van Google Analytics, maar ik had zelf niet echt een idee in hoeverre die kennis basis of gemiddeld/gevorderd was. Maarten heeft mij geholpen een context te geven aan de... Ik had al voorkennis van Google Analytics, maar ik had zelf niet echt een idee in hoeverre die kennis basis of gemiddeld/gevorderd was. Maarten heeft mij geholpen een context te geven aan de resultaten via Google Analytics van onze website, zodat ik deze resultaten beter kan interpreteren!

Seger

Interessante workshop waarbij de grondslagen van Google Adwords duidelijk worden uitgelegd. Door de sterke inhoudelijke kennis van de trainer is deze workshop een aanrader om bij te wonen. De... Interessante workshop waarbij de grondslagen van Google Adwords duidelijk worden uitgelegd. Door de sterke inhoudelijke kennis van de trainer is deze workshop een aanrader om bij te wonen. De workshop behandelt een paar praktijkvoorbeelden waardoor dingen sneller op zijn plaats vallen.

Zebra Legal

Een geweldige workshop!

“Geweldige workshop: duidelijke uitleg, goede tips, uitgebreid tijd om bij persoonlijke vragen stil te staan, fijne mensen. Kortom een goed bestede middag die ik iedereen van harte kan aanraden!”

Deniece Roos

Leerzaam voor zowel beginners als gevorderden.

“Een leerzame training, die zowel interessant was voor mensen die nieuw zijn met Google adwords
en Analytics, als voor de mensen die er al wat verder mee zijn.”

Zebra Legal

Deniece Roos

Een leerzame training, die zowel interessant was voor mensen die nieuw zijn met Google adwords en Analytics, als voor de mensen die er al wat verder mee zijn.

Linda Van Dijk

Zeer interactieve training.

“De Google AdWords basistraining is voor ons heel nuttig geweest. Vooral omdat het ook toegepast werd op ons eigen account.
Uit alles bleek dat de trainer veel kennis had over dit onderwerp....
Wij gaan zeker ook de training voor gevordenen volgen.”

Linda van Dijk

De Google AdWords basistraining is voor ons heel nuttig geweest. Vooral omdat het ook toegepast werd op ons eigen account. Uit alles bleek dat de trainer veel kennis had over dit onderwerp. Het was... De Google AdWords basistraining is voor ons heel nuttig geweest. Vooral omdat het ook toegepast werd op ons eigen account. Uit alles bleek dat de trainer veel kennis had over dit onderwerp. Het was een zeer interactieve training die zo voorbij vloog. Wij gaan zeker ook de training voor gevordenen volgen.

Kim De Lugt

Praktisch ingestelde cursus en een fijne sfeer.

“Het is heel erg nuttig dat er aan de hand van praktische voorbeelden de instellingen binnen google analytics worden besproken.
Hierdoor onthoud je beter wat er allemaal mogelijk is en kun je...
Hierdoor onthoud je beter wat er allemaal mogelijk is en kun je dit ook toepassen wanneer je de dag na de training zelf weer aan de slag gaat. Er is alle ruimte voor vragen en de sfeer tijdens de training was goed. ”