Chantal Lübbers

Interessante workshop waarin goed wordt ingegaan op specifieke vragen.

“Interessante workshop om te volgen. Zeker bruikbare en nuttige tips gekregen om meer uit Google Analytics te halen. Maarten ging ook goed in op specifieke vragen die deelnemers hadden. Ik heb hier... “Interessante workshop om te volgen. Zeker bruikbare en nuttige tips gekregen om meer uit Google Analytics te halen. Maarten ging ook goed in op specifieke vragen die deelnemers hadden. Ik heb hier zeer zeker wat aan en kan iedereen die meer uit zijn website wil halen, zaken meetbaar maken, aanraden om zich in te schrijven voor deze workshop.”

Mbraad

Leerzame middag!

“Het was een leerzame middag waar ook veel van andere deelnemers kon worden geleerd door ervaringen uit te wisselen.”

Joop Braakman

Leerzame en leuke middag. Nu weet je meer analytics en dan nog leren hoe je er meer zult uithalen. Ik overweeg wel om een basis training te gaan volgen.

Chantal Lübbers

Interessante workshop om te volgen. Zeker bruikbare en nuttige tips gekregen om meer uit Google Analytics te halen. Maarten ging ook goed in op specifieke vragen die deelnemers hadden. Ik heb hier... Interessante workshop om te volgen. Zeker bruikbare en nuttige tips gekregen om meer uit Google Analytics te halen. Maarten ging ook goed in op specifieke vragen die deelnemers hadden. Ik heb hier zeer zeker wat aan en kan iedereen die meer uit zijn website wil halen, zaken meetbaar maken, aanraden om zich in te schrijven voor deze workshop.

Herman Santema

Als je een training bijwoont zou je van te voren een handout moeten krijgen met wat oefeningen en een paar vragen en deze behandelen in de workshop.

Iedereen wil meer bezoekers, wat...

Iedereen wil meer bezoekers, wat doet Google om de positie te bepalen via SEO.

Ik heb er veel van opgestoken en ga het uitproberen!

Mbraad

Ron Kasteel

Prettige organisatie om contact mee te hebben. Afstemming mbt. data cursus en andere details verliep soepel. Cursus zelf verliep ook erg prettig. Alle tijd en aandacht voor mijn specifieke situatie... Prettige organisatie om contact mee te hebben. Afstemming mbt. data cursus en andere details verliep soepel. Cursus zelf verliep ook erg prettig. Alle tijd en aandacht voor mijn specifieke situatie waarbij het uiteindelijke doel van de cursus, het Google examen, niet uit het oog werd verloren. Veel specifieke kennis van Google Analytics en AdWords waardoor ik op al mijn vragen een antwoord heb gehad.

Zeker de moeite waard!

“Interessante workshop om kennis te maken met analyticus en Modation. Praktijkgericht met voorbeelden en uitleg. Wij hebben hier zeker ons voordeel mee gedaan bij het opstarten van onze webwinkel.... “Interessante workshop om kennis te maken met analyticus en Modation. Praktijkgericht met voorbeelden en uitleg. Wij hebben hier zeker ons voordeel mee gedaan bij het opstarten van onze webwinkel. Zeker de moeite waard!”

Interessante workshop om kennis te maken met analyticus en Modation. Praktijkgericht met voorbeelden en uitleg. Wij hebben hier zeker ons voordeel mee gedaan bij het opstarten van onze webwinkel.... Interessante workshop om kennis te maken met analyticus en Modation. Praktijkgericht met voorbeelden en uitleg. Wij hebben hier zeker ons voordeel mee gedaan bij het opstarten van onze webwinkel. Zeker de moeite waard!

Roelof Weerstand

Aan te bevelen voor iedereen die met Analytics werkt.

“Interessante middag gehad, met doelgerichte informatie waar je direct mee aan de slag kunt gaan. Voor iedereen die met analytics werkt is het aan te bevelen.
www.fietsweb.nl”