1e keer besteld. Zeer tevreden: vlot

Vlotte levering

Lia te Hoven

Goede producten en snelle kosteloze levering. Gebruik al jaren de creme en gel heel tevreden .

Greet

Het is een uitstekend produkt maar de levering van een nieuwe portie is blijkbaar een ander paar mouwen.
Dank zij het tracking systeem constateerden wij dat de bezorging niet kon doorgaan wegens niezt thuis. Uiteraard nis dat best mogelijk maar waarom dan geen briefje in de brievenbus? Nu blijkt het produkt in Hasselt(B) 'in bewaring' te zitten.
Wat die 'in bewaring' voorstelt kan ik nergens, ook niet in de FAQ, vinden. Ik hoop dat het niet de bedoeling is het produkt in Hasselt af te halen. De MEC heeft daar uiteraard geen rechtstreekse schuld aan. Zij bezorgen niet zelf.

Werkt echt. Wegens pijn in de benen wrijf ik mij elke avond voor het slapen in. Vergeet ik het dan moet ik wegens de pijn opstaan.

Prima product
Prima be(ver)zorging

Annemie Alberts

Prima spul, werkt goed!

Henriët

Hallo, eigenlijk geef ik nooit feedback op een product, maar nu moet ik wel. Het is gewoon heerlijk! Ik gebruik het nu 2 jaar, helemaal top. De ochtend de gel, trekt snel in en is prima onder de... Hallo, eigenlijk geef ik nooit feedback op een product, maar nu moet ik wel. Het is gewoon heerlijk! Ik gebruik het nu 2 jaar, helemaal top. De ochtend de gel, trekt snel in en is prima onder de make-up. s’Avonds de creme als nachtcreme, ook dat trekt prima in, niet vettig. Wat me opvalt is dat onregelmatigheden snel herstellen als je deze spullen gebruikt. Ik ben er superblij mee en raad het iedereen aan om eens te gebruiken. Gewoon doen!

Trekt snel in, niet vet en onregelmatigheden herstellen snel.

F.Peters

Ik had Miracle kp8 gel bested 2 plus 1 gratis maar in her paketje zaten 2 potten gel en ,
een tube voetencreme,is dit een vergissing.

ZEER SNELLE LEVERING

Macy

Ik vind het top spul alleen een minpuntje vind ik als je vaker bestel kan je wel nog een extra slakkengel erbij krijgen met hoeveel je per maand besteed! Verder prima levering

Kalle

Snelle service