Ik was zeer geïnteresseerd in de slakkencrème. Echter heb ik een erg gevoelige huid en moet ik letten op verschillende ingrediënten in producten. Helaas kon ik deze niet terugvinden op de site, dus... Ik was zeer geïnteresseerd in de slakkencrème. Echter heb ik een erg gevoelige huid en moet ik letten op verschillende ingrediënten in producten. Helaas kon ik deze niet terugvinden op de site, dus heb ik een mailtje gestuurd met de vraag welke ingrediënten er in de crème zitten. Hier kreeg ik helaas geen antwoord op. Ik heb nogmaals een mailtje gestuurd en gelukkig kreeg ik toen wel een reactie. Uiteindelijk heb ik het product besteld. Snelle en fijne levering. Ik kon alleen niet mijn pakket volgen via dhl site, doordat de track en trace code niet klopte.

Snelle levering.

Macy T.

Great products!! Very fast shipping, thank you and till next time.

Annette

Ich bin sehr zufrieden mit Ihren Produkten und werde gerne wieder bestellen.

JG

Aangezien we heel veel last hebben van jeuk van de haren van de processierups en alle middelen waren uitverkocht heb ik de slakkengel van mijn vrouw gebruikt en de jeuk bleef gedurende lange tijd... Aangezien we heel veel last hebben van jeuk van de haren van de processierups en alle middelen waren uitverkocht heb ik de slakkengel van mijn vrouw gebruikt en de jeuk bleef gedurende lange tijd weg,kortom een heel goed product!

Stitch

De site om te bestellen gaf bij het aanmaken van een account wat problemen. Uiteindelijk besteld zonder account en dat werkte goed.

Prima kwaliteit voor een betaalbare prijs.

sigi

Hoi,
Ik heb jullie Miracle escargot gel gebruikt en mijn puistjes gaan echt weg.
Ik ben heel blij hiermee en ik zal zeker reclame maken over jullie product.

Hoi,
Ik heb jullie Miracle escargot gel gebruikt en mijn puistjes gaan echt weg.
Ik ben heel blij hiermee en ik zal zeker reclame maken over jullie product.

Het pakketje was gepersonaliseerd en naast mijn bestelling zat er nog een free gift in. Mooi meegenomen:-)
Ik kon mijn pakketje handig volgen met de ontvangen track and trace.
Keurig en...
Ik kon mijn pakketje handig volgen met de ontvangen track and trace.
Keurig en op tijd aangekomen.

Erg goed en de Miracle KP8 gel is geweldig

Rick

👍🏼👍🏼

Leuke cadeautje erbij! Service is zeer goed!

Werkt zoals beschreven! Zeer tevreden van deze producten!