Marcia

Overzichtelijke website. Leuke aanbiedingen en goeie combinatie. Crème is super, je spierpijn is snel weg.

Leuke verrassing bij mijn bestelling van een lekkere peeling/badschuim.

Marlies De wit

Super spul! Gebruikt na boxzaktraining en geen last vd spieren meer!

Vriendelijke en duidelijke man op de markt in Den Helder

D.P

De shampoo gebruik ik sinds 2 weken voor mijn schilfers en roos irritatie heb geen probleem meer sinds die tijd

Positief.

Mijn bestelling was snel bezorgd.

Snelle bezorging zoals ze dat hadden aangegeven.

Henk Steenbergen

Eindelijk de laatste donderdag Meppel stond er weer een verkoper van deze originele gel en creme waar wij zeer goede ervaring mee hebben en met deze aardige verkoper hebben Ans Oostindie en Henk... Eindelijk de laatste donderdag Meppel stond er weer een verkoper van deze originele gel en creme waar wij zeer goede ervaring mee hebben en met deze aardige verkoper hebben Ans Oostindie en Henk Steenbergen weer meteen een aardig voorraadje aangelegd.

Gewoon een goed product voor betaalbare prijs en heel vaak leuke acties.

Snelle levering.

Top product.

C stuijvenberg

Ik gebruik Miracle Escargot Crème al een jaar of4 als dag en nachtcrème bevalt zeer goed.wil niet anders meer.service is ook heel goed.

Als er eens iets niet goed gaat ,wordt het snel en goed opgelost.

Nellie Nijssen

Zeer tevreden over de producten . Ik gebruik het als dagcreme en verder voor mijn hele lichaam.
pigmentvlekken zijn een heel stuk minder geworden.
Mijn man gebruikt het voor zijn...
pigmentvlekken zijn een heel stuk minder geworden.
Mijn man gebruikt het voor zijn psoriasis en dit is ook bijna geheel verdwenen.
Topprodukten

Ik koop mijn produkten meestal op een beurs( huishoudbeurs, magriet winterfair, libelle zomerbeurs) en krijg altijd wat extra's erbij.

Marja

Op de 50+ beurs vorig jaar kochten wij de hele serie van deze slakkencreme. Eigenlijk bedoeld voor mijn man daar hij een wat schilferige huid heeft. Daar hij niet zo van smeren houdt en ik al een... Op de 50+ beurs vorig jaar kochten wij de hele serie van deze slakkencreme. Eigenlijk bedoeld voor mijn man daar hij een wat schilferige huid heeft. Daar hij niet zo van smeren houdt en ik al een paar jaar last had van een vreemd soort eczeem op mijn scheenbeen dat zich steeds verder uitbreidde, dacht ik dat ik het maar voor mijzelf moest proberen. Ik had al op doktersrecept verschillende soorten zalf van de huisarts gekregen, het waren geen open wonden, maar om van alle kanten commentaar te voorkomen kon ik mij toch niet zonder lange broek vertonen. Het werd vond mijn familie nu echt wel tijd voor een dermatoloog. Heel langzaam verbeterde het en omdat het niet verslechterde ben ik hiermee doorgegaan. ik heb als het ware een nieuwe huid gekregen. Nu, na een jaar is er helemaal niets meer van te zien. Ik gebruikte de doorzichtige creme hiervoor' s morgens en 's avonds. De witte creme gebruik ik iedere dag voor mijn gezicht. Hulde!!!!!

Hartmut

Das ist die erste Creme die mir geholfen hat.Im Gesicht hatte ich Rosazea. Seit ich diese Creme benutze ist meine Gesichtshaut wieder in Ordnung.